Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku

Data: 2015-05-28 09:34:25
Autor: jureq
Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku
w dokumentach z tego co wiem nie ma żadnego numeru
licencyjnego dla Office.

Musiał być.

Na dysku miałeś wersję preinstalowaną, która wymagała kupienia klucza aktywującego. Znajdź pudełko z tym kluczem. Nie wiem, którą miałeś wersję Office. Przy braku preintalowanego procedury procedury instalacji są różne w różnych wersjach. Dla 2010 masz przykładowo ściąganie ze strony

https://products.office.com/pl-pl/buy/using-your-office-2010-product-key-
card

Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku