Laptop IBM T23-wylacza sie

Data: 2011-06-13 13:02:22
Autor: kołcz
Laptop IBM T23-wylacza sie
Mam takiego wiekowego już laptopa. Przegrzewał się i warczał wiatrak, więc rozkręciłem go i przeczyściłem. Niestety po złożeniu z powrotem do kupy, komputer wyłącza się sam po minucie i nie wiem co jest grane, nie zdąży się nawet system załadować. Bateria była od dawna martwa i korzystałem tylko z zasilacza, takie same objawy są gdy jest wsadzona lub nie. Nic nie ułamałem, procesor nie jest gorący, to co tu się dzieje?

Laptop IBM T23-wylacza sie