Laptop Lenovo B570, EFI, GPT - no to sobie namieszałem... - proźba

1 Data: Grudzień 23 2011 21:44:41
Autor: Irokez
Laptop Lenovo B570, EFI, GPT - no to sobie namieszałem... - proźba
Witam.

Zachciało mi się dwóch systemów.
Najpierw usunąłem partycje, recovery też bo po co mi taka recovery co jak dysk padnie to i recovery diabli wezmą, zrobię to z Pendrive na dysk USB.
Potem stworzyłem dwie Primary i jedną logiczną która miała być wspólna.

No i zaczęła się jazda, jak XP się zainstalował to Win7 nie  ("Nie można zainstalować systemu Windows na tym dysku. Wybrany dysk zawiera tabelę partycji MBR. W systemach z interfejsem EFI, system Windows można instalować tylko na dyskach GPT".)  Jak przerobiłem na  GPT to potem się doczytałem że WinXP mogę zapomnieć że to zobaczy i faktycznie.
Odkręciłem sytuację, 'convert mbr'. Extra, wsadzam Win 7 Pro, dysk pusty, najpierw więc tworzę partycję, to on dowala mi 3 partycje (2 jakieś swoje systemowe) i czwartą przestrzeń pustą.Ale i  tak nie ma zamiaru się zainstalować.

Diabli wzięli partycję jakie maiłem na dzień dobry, nie wiem o co kaman...

Mam proźbę :
Czy ma ktoś Laptopa Lenovo B570 (mam z prockiem Celeron B800 i dysk 320GB bez systemu) i mógłby gdzieś zarzucić obraz dysku, abym mógł powrócić do fabryki?

Pozdrawiam.

--
Irokez

2 Data: Grudzień 24 2011 11:29:40
Autor: Irokez
Re: Laptop Lenovo B570, EFI, GPT - no to sobie namieszałem... - proźba
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:4ef4e83a$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
Mam proźbę :
Czy ma ktoś Laptopa Lenovo B570 (mam z prockiem Celeron B800 i dysk 320GB bez systemu) i mógłby gdzieś zarzucić obraz dysku, abym mógł powrócić do fabryki?

No udało się, pobrałem z neta inną dystrybucję i ta problemów nie robiła. Kluczyk z naklejki przyjęła i się aktywowała online.
O co kaman? nie wiem.

Ale i tak jakby ktoś dostał taką dziewiczą B570 320GB bez systemu to byłbym dźwięczny za obrazek patrycji..

Wesołych Świąt

--
Irokez

Laptop Lenovo B570, EFI, GPT - no to sobie namieszałem... - proźba