Laptop MSI CR600 warto?

Data: 2009-10-28 21:25:25
Autor: Tomek C
Laptop MSI CR600 warto?

Witam

Potrzebuję kupić laptopa dla starszej osoby. Będzie on służył
praktycznie tylko przeglądania internetu, rozmów video i sporadycznie po
podłączeniu do tv lcd jako odtwarzacz filmów lub zdjęć. Po
przeglądnięciu netu wpadł mi w oko wymieniony w temacie MSI CR600. W zasadzie ma wszystko co potrzebuję: dużą klawiaturę, kamerę,
bluetooth'a, hdmi, czytnik kart i przystępną cenę. Ktoś na grupie używa tego sprzętu? Pytam bo w sieci jest mało,
praktycznie wcale opinii użytkowników na ten temat. MSI kojarzę jako
producenta solidnych podzespołów i kompletnie nie orientuję się jakie
robi laptopy. Chodzi mi o jakość wykonania i użytych materiałów. Nie
rozleci się to za jakiś czas? Laptop będzie używany praktycznie tylko w
mieszkaniu.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"
Twój komputer nudzi się?  http://www.foldingpl.prv.pl

Data: 2009-10-28 21:59:00
Autor: quish
Laptop MSI CR600 warto?
Tomek C pisze:
[...]

Ja polecam. Mam MSI GX-610,a w rękach miałem około 20 modeli z różnych półek. Za niezbyt duże pieniądze całkiem porządny sprzęt. Mój chodzi od 1,5 roku bez żadnych uwag (nawet na linuksie).
Pozdr4all

Laptop MSI CR600 warto?