Laptop OLED

Data: 2021-01-27 02:03:35
Autor: Poldek
Laptop OLED

Co myślicie o laptopie z ekranem OLED?
Od jakiegoś czasu można takiego kupić w sklepie.
Czy taki nadaje się do normalnej pracy typu wielogodzinne pisanie w edytorze, arkusz kalkulacyjny itp. czy tylko do oglądania filmów, a przy realnej pracy wypali oczy?
Do tego dochodzi, że 15 cali ma matrycę OLED w rozdzielczości 4K.
Czy będzie się dało odczytać treść e-maila, czy tylko pod lupą?

Data: 2021-01-27 11:21:07
Autor: PiteR
Laptop OLED
in <news:ruqe57$16q4$1gioia.aioe.org>
user Poldek pisze tak:

Co myślicie o laptopie z ekranem OLED?

supcio, po za tym że laptop

Od jakiegoś czasu można takiego kupić w sklepie.
Czy taki nadaje się do normalnej pracy typu wielogodzinne pisanie
w edytorze, arkusz kalkulacyjny itp. czy tylko do oglądania
filmów, a przy realnej pracy wypali oczy?

haha to nie laser a ty nie pilot

Do tego dochodzi, że 15 cali ma matrycę OLED w rozdzielczości 4K.
Czy będzie się dało odczytać treść e-maila, czy tylko pod lupą?

Przecież jest skalowanie ekranu. Ustawiasz zoom jaki lubisz

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2021-01-27 16:24:47
Autor: Adam
Laptop OLED
W dniu 2021-01-27 o 12:21, PiteR pisze:
in <news:ruqe57$16q4$1gioia.aioe.org>
user Poldek pisze tak:

(...)
Do tego dochodzi, że 15 cali ma matrycę OLED w rozdzielczości 4K.
Czy będzie się dało odczytać treść e-maila, czy tylko pod lupą?

Przecież jest skalowanie ekranu. Ustawiasz zoom jaki lubisz

Ja dodam od siebie: mam laptopka 17" z ekranem 4k.
Da się przeczytać teksty (maile, www itp) w rozdziałce natywnej na 100%, ale to jest (subiektywnie) męka - dla mnie zbyt małe.

--
Pozdrawiam.

Adam

Laptop OLED