Laptop Samsung Q530 - dziwny problem z ekranem i klawiaturą

Data: 2013-11-14 15:33:07
Autor: marcin.lukasiewicz
Laptop Samsung Q530 - dziwny problem z ekranem i klawiaturą
miałem to samo, to musi być problem z kablami czy tam taśmą w zawiasach, bo zauważyłem, że robi mi się to przy pewnych odchyleniach ekranu. co ciekawe,z klawiaturą po pewnym czasie przeszło, przy włączaniu w każdym odchyleniu, po czym wróciło, po czym znowu przeszło, natomiast ekran zaczął stopniowo się psuć, w sensie migać przy konkretnych odchyleniach, ewentualnie robi się cały biały, maxymalne odchylenie przy którym nie miga to +- 80 stopni.

Laptop Samsung Q530 - dziwny problem z ekranem i klawiaturą