Laptop Toshiba Satellite P200D-11L a Windows XP

Data: 2009-05-26 15:27:02
Autor: Irishman
Laptop Toshiba Satellite P200D-11L a Windows XP
Mam pytanie czy na laptopie Toshiba Satellite P200D-11L da się zainstalować (poprawnie działający) system Windows XP?
Z tego co wiem jest problem ze sterownikami do tego sprzętu pod ten system.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 18:41:23
Autor: popek
Laptop Toshiba Satellite P200D-11L a Windows XP
Oczywiscie ze sie da

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4105 (20090526) __________