Laptop Toshiba ja usun±æ py³ki z matrycy

Data: 2009-11-13 20:03:46
Autor: tg
Laptop Toshiba ja usun±æ py³ki z matrycy
"Piotr M" <xxx@xxx.pl> wrote in message news:3mtgyc3auml3.1ii4i6u6f9vkf$.dlg40tude.net...
w laptopie Toshiba A200? Wygl±daj± jak takie malutkie ziarenka piasku, a z
kilkana¶cie sztuk w ¶rodkowym dolnym miejscu (nad znaczkiem HP)

ke??

To matryca sk³ada siê z jaki¶ warstw co mo¿na tam wtargn±æ bezbole¶nie i
powycieraæ/usun±æ brudy? Rozbiera³em kilka razy lapki ale matrycy
nierozwarstwia³em. Inwazyjna robota? Jest gdzie¶ opis?

matryca jak najbardziej sklada sie z warstw, tyle ze po rozebraniu szanse na
poskladanie masz zerowe (a i zawartosc trujaca jest\byla)

przed matryca masz zazwyczaj jej oslone - matowa lub swiecaca ktora moze
(ale niekoniecznie musi) dac sie oddzielic od matrycy

Laptop na gwarancji, mo¿na to zrobiæ tak aby jej nie utraciæ? Oddaæ nie
mogê bo mi codziennie potrzebny.

zapomnij o gwarancji po takim zabiegu

Przy okazji jak wymieniæ g³o¶niczek?

rekami, wyjmujesz glosnik i wkladasz nowy ;)

Laptop Toshiba ja usun±æ py³ki z matrycy