Laptop bez wbudowanego HD ?

Data: 2011-02-24 14:17:48
Autor: THX
Laptop bez wbudowanego HD ?
Do Toughbooka brak mi specjalnej kieszeni na HD z firmowym kabelkiem (ceny od $80 w górę plus wysyłka, razem wyjdzie min. 300 zł za kieszeń bez dysku).
Zastanawiam się nad chwilową pracą - dokąd nie trafię gdzieś okazyjnie kieszeni - z jakimś zewnętrznym dyskiem podłączonym przez USB.
Dodatkowo do gniazd USB jest w notku stacja DVD-RW (wyjmowana, ale kieszeń na HD w miejsce napędu DVD jeszcze trudniejsza do utrafienia).
Do tego Toughbooka nie ma stacji dokujących z miejscem na HD (są tylko zwykłe replikatory), więc wariant z HD w doku odpada, a szkoda, bo do pracy quasistacjonarnej może by starczyło.
CVzy jest sens kombinować jak wyżej jak koń pod górę z zewnętrznym dyskiem, czy zamknąć oczy pomyśleć o Ojczyźnie i po prostu kupić tę wewnętrzną kieszeń HD za trzy stówki?
No i nie wiem, czy USB jest 1 czy 2 (może być wtopa z 1.0).

Data: 2011-02-24 15:29:31
Autor: Nex@pl
Laptop bez wbudowanego HD ?
W dniu 2011-02-24 15:17,  THX pisze:
[...]