Laptop dla dziecka

Data: 2012-05-29 15:15:21
Autor: Chris
Laptop dla dziecka
Maciek nabazgrał(a):

Doradzcie - jakiego laptopa wybrac dla 9-letniego dziecka?
Stacjonarny niestety nie moze byc, musi byc laptop. Netbooki odpadaja
przez za maly ekran.
Wymagania: ekran wiekszy niz 15 cali, w miare trwala klawiatura i osprzet.
Ma sluzyc do gier (ale nic wymagajacego graficznie), nauki, filmow, tak ze
pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.
Ograniczenia - cena. Idealnie bylo sie zmiescic w 1500 zl.

Allegro > laptopy > 17" i więcej > sortowanie cena .... i czekać na cud w tej cenie.

Data: 2012-05-29 15:49:47
Autor: Maciek
Laptop dla dziecka
Dnia Tue, 29 May 2012 15:15:21 +0200, Chris napisał(a):

Allegro > laptopy > 17" i więcej > sortowanie cena .... i czekać na cud w tej cenie.

E no :)

Problem w tym, ze ja juz od dawna nie sledze nowinek, polowa nazw niewiele
mi mowi, a o jakosci poszczegolnych marek mam pojecie niewielkie.

15 lat temu mialem Thinkpada i to bylo cos, a dzis...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-05-29 15:56:04
Autor: Chris
Laptop dla dziecka
Maciek nabazgrał(a):

[...]

Problem w tym że przy twoich wymaganiach musisz kupić używkę, na nówkę raczej nie ma szans.
Co do jakości to każdy producent ma swoją serię domową i biznesową i główna różnica to jakość wykonania.

Proponuje przejść się o ile się da do jakiegoś MM/Saturn/Euro itp ... i popmacać różne modele różnych marek i potem poszukać starszych wersji tego co się spodobało.

Nie będę ci polecał konkretnego modelu ani  konkretnej marki bo się nie da .... :)
Szukaj modeli popularnych marek/serii bo w razie awari można wtedy dostać tanio części, różnie to bywa ze sprzętem używanym.
Postaraj się wybrać parę modeli i zamieść na grupie wtedy będzie już coś więcej wiadomo czego szukasz.

Może jak będę w domu to zobaczę na szybko bo teraz uciekam z firmy do domu ale nie obiecuję bo nei wiem jak będę stał z czasem.

Data: 2012-05-29 16:19:54
Autor: m
Laptop dla dziecka
W dniu 29.05.2012 15:56, Chris pisze:
Maciek nabazgrał(a):

[...]

Nie przesadzasz?

http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-g575-e300-4gb-500gb-w7hp.bhtml IMHO mieści się w kryteriach Maćka (15.6 > 15)

p. m.

Data: 2012-05-29 20:44:30
Autor: Chris
Laptop dla dziecka
W dniu 2012-05-29 16:19, m pisze:

IMHO mieści się w kryteriach Maćka (15.6 > 15)

Domyślam się że te >15" było umowne i chodzi o coś z matrycą >17" :)
Ciekawe czy mój Sony 16.4" też jest za mały czy już w sam raz :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-05-29 18:53:17
Autor: Maciek
Laptop dla dziecka
Dnia Tue, 29 May 2012 15:15:21 +0200, Chris napisał(a):

Allegro > laptopy > 17" i więcej > sortowanie cena .... i czekać na cud w tej cenie.

No, sprawdzilem... jest pare Acerow, jedno Lenovo i jakies no-name'y.
Do 1600 zl robi sie wiekszy wybor...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał