Laptop dla maluchów

Data: 2015-10-20 07:28:34
Autor: suryga
Laptop dla maluchów
W tym momencie mam laptop sony vaio.
Pod względem elektroniki jest OK.
Można oglądać Bajki na youtubie + napisać kilka maili.
Natomiast obudowa nie wytrzymuje szczególnie zawiasy i górna klapa.
Wczoraj mi pękła ramka matrycy więc to już kwestia czasu.
Alternatywy:
W all in one nie ma zbyt dużego wyboru.
Na stacjonarkę nie mam miejsca.

Pytanie jaka obudowa/firma?

Data: 2015-10-20 15:00:45
Autor: TurboPascal
Laptop dla maluchów
Laptop? Dla maluchów? To jest przegięcie i odbieranie dzieciom dzieciństwa.
Pięciometrowy kabel HDMI i wyświetlać im filmy na TV.

Data: 2015-10-20 22:01:56
Autor: suryga
Laptop dla maluchów
Pięciometrowy kabel HDMI i wyświetlać im filmy na TV.
nie mam tv

Data: 2015-10-21 07:59:48
Autor: nadir
Laptop dla maluchĂłw
W dniu 2015-10-21 o 07:01, suryga@gmail.com pisze:
nie mam tv
Obierasz im dzieciństwo.

Data: 2015-10-20 23:56:00
Autor: suryga
Laptop dla maluchów

Obierasz im dzieciństwo.
babie też tak twierdzą
i u babć nadrabiają

Data: 2015-10-20 23:05:16
Autor: Adam
Laptop dla maluchĂłw
W dniu 2015-10-20 o 16:28, suryga@gmail.com pisze:
[...]

Panasonic Toughbook lub z bardziej "cywilnych" Lenovo serii R ewentualnie W.

Delle też mają mocną serię, ale w nich nie siedzę, więc nie wiem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Laptop dla maluchów