Laptop do 1200zł

Data: 2017-01-09 01:28:59
Autor: marsel
Laptop do 1200zł
Szukam laptopa w cenie do 1200zł, nowego, z Windows 8.1/10 na pokładzie i matrycą 15'.
Zastosowanie to w zasadzie tylko poczta na Thunderbirdzie, kilka zakładek w Firefox/Chrome i jakiś komunikator tle, jednak te programy będą działały 7-8 godzin na dobę non stop. Czas pracy na baterii bez znaczenia bo laptop będzie działał praktycznie cały czas pod prądem.
Czy coś sensownego znajdę w tej cenie?

Druga sprawa, to w jaki procesor w laptopach obecnie iść; Intel Pentium Nxxxx, i3/i5 czy może jakieś AMD?
Z AMD już dawno nie mam do czynienia, natomiast zastanawia mnie różnica między Pentium Nxxxx a i3/i5, te pierwsze mają 4 pełne rdzenie i niższe taktowanie, te drugie 2 rdzenie i 4 wątki ale taktowanie jest wyższe. Co się lepiej sprawdza przy zastosowaniu laptopa w warunkach, które wymieniłem?

Laptop do 1200zł