Laptop do 1200zł

Data: 2017-01-09 01:28:59
Autor: marsel
Laptop do 1200zł
Szukam laptopa w cenie do 1200zł, nowego, z Windows 8.1/10 na pokładzie i matrycą 15'.
Zastosowanie to w zasadzie tylko poczta na Thunderbirdzie, kilka zakładek w Firefox/Chrome i jakiś komunikator tle, jednak te programy będą działały 7-8 godzin na dobę non stop. Czas pracy na baterii bez znaczenia bo laptop będzie działał praktycznie cały czas pod prądem.
Czy coś sensownego znajdę w tej cenie?

Druga sprawa, to w jaki procesor w laptopach obecnie iść; Intel Pentium Nxxxx, i3/i5 czy może jakieś AMD?
Z AMD już dawno nie mam do czynienia, natomiast zastanawia mnie różnica między Pentium Nxxxx a i3/i5, te pierwsze mają 4 pełne rdzenie i niższe taktowanie, te drugie 2 rdzenie i 4 wątki ale taktowanie jest wyższe. Co się lepiej sprawdza przy zastosowaniu laptopa w warunkach, które wymieniłem?

Data: 2017-01-25 14:19:22
Autor: fxjerzy
Laptop do 1200zł
Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki - Porady / Testy / Recenzje / Co kupić"
https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.plk
Już ponad >5000 grupowiczów.
 Do poczytania (nie tylko dla laików)
http://www.forum.nieidealny.pl/topic/810-do-przeczytania-na-grupie/

Pozdrawiam

Data: 2017-01-25 14:24:30
Autor: krzysiek17a
Laptop do 1200zł
mam laptop z procesorem intel N2840 i sys win 10

wydajnosc kiepska stronki sie wolno otwieraja

lepiej dorzucic kasy do core i5

ten intel N2840 ciagnie tylko 7W i jest przeznaczony do tabletow

Data: 2017-01-25 14:29:46
Autor: krzysiek17a
Laptop do 1200zł
Data: 2017-03-30 10:17:01
Autor: laptopy2016
Laptop do 1200zł
Szukasz pomocy z wyborem laptopa? Tutaj masz aktualne zestawienie laptopów na kwiecień 2017:
https://forum.techlords.pl/viewtopic.php?f=4&t=5

W przypadku więcej pytań zapraszam na grupe:
https://www.facebook.com/pomocwwyborzelaptopa/

Pozdrawiam

Laptop do 1200zł