Laptop do 2 tys. do internetów

Data: 2013-08-02 15:12:15
Autor: Roman
Laptop do 2 tys. do internetów

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> napisał w wiadomości news:ktg7ur$t3q$1news2.ipartners.pl...
Hej,

przyjaciółka poprosiła mnie o radę w wyborze laptopa. Otrzymałem takie
kryteria:

- długa praca na baterii
- ekran 15,6
- kamerka z przodu
- ma się nie zacinać przy dziesiątkach zakładek w przeglądarce, w tym
flash, zapewne reklamy, java script itp.
- bez systemu lub Linux
- najlepiej z x-kom.pl
- preferowany Dell

Ja bym do tego jeszcze dodał dobre warunki gwarancyjne, a najlepiej żeby
to podziałało znacznie dłużej niż okres gwarancyjny. Stwierdziłem też
bardzo nieobiektywnie, że błyszcząca matryca to idiotyzm, no ale...

Z podanych kryteriów wyszły mi takie sprzęty:
http://img.koci.net.pl/images/xkom.png

Nie upieram się przy nich, proszę Szanownych Grupowiczów o ocenę tego
wyboru i ewentualnie własne typy z krótkim uzasadnieniem.

-- Pozdrawiam
Marcin Kocur

Jeżeli ma być Dell do 2 tys to jest seria Vostro z baterią 6-komorowa, 4400 mAh, Li-Ion, oraz seria Inspiron z baterią 4-komorowa, 2700 mAh, Li-Ion. Seria Vostro ma ekrany matowe, Inspiron błyszczące.

Laptop do 2 tys. do internetów