Laptop do 3D Studio i Intericad - do 6000PLN

Data: 2010-10-25 12:00:05
Autor:
Laptop do 3D Studio i Intericad - do 6000PLN
Witam,

Proszę o pomoc w wybraniu modelu laptopa, który będzie najlepszy do programów
3D Studio i Intericad. Wykorzystywane to będzie do modelowania i renderingu, a
także prezentowania efektów. Budżet - około 6000PLN (raczej nieprzekraczalny).
Wiem, ze najlepszy byłby blaszak ale nie ma takiej opcji ze względu na mobilny
charakter działalności. Co jeszcze przychodzi mi do głowy: przydałby się dobry
wyświetlacz 17" (ale może być mniejszy), dobry procesor, dużo ramu i wydajna
karta graficzna (jaka), bateria - znaczenie drugorzędne (dostęp do prądu
przeważnie jest). Pomóżcie bo zginałem w gąszczu marketingowego bełkotu sprzedawców.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2010-10-25 15:25:00
Autor: raviz
On 2010-10-25 14:00, mariusz-net@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
Witam,

[...]

Swego czasu rowniez musialem kupic laptopa do tego typu zastosowan. Na placu boju pozostal jedynie Dell Precission. Masz porzadna karte Quadra,
w wielu modelach dostepny jest matowy ekran. Nie spotkalem sie nigdy z problemem przegrzewania niezaleznie od czasu renderingu, czy uruchomionych gier. Moj wybor ograniczony byl do M6300, ktroy do najpiekniejszych nie nalezy, M6400 prezentuje sie znacznie lepiej.
Chocby ten, tyle ze czerwony: http://allegro.pl/dell-precision-m6400-quad-q9100-rgb-led-covet-win7-i1284016498.html
Wiem, cena wyzsza ale to tylko przyklad. Zwroc uwage na rozdz ekranu. 1900x1200 jest naprawde wskazana. Co ciekawe do mojego lapka przez pewien czas mialem podpiete dwa ekrany 24", obsluzyl je bez "mrugniecia okiem".
Pozdrawiam

PS
Masz te 2 lata gwarancji NBD

Laptop do 3D Studio i Intericad - do 6000PLN