Laptop do Excela

Data: 2014-12-02 22:59:47
Autor: Budzik
Laptop do Excela
Użytkownik  suryga@gmail.com ...

Miałem dłuższ± przerwę ale znowu po 10 latach muszę si±¶ć do excela.
Mam w tej chwili Dela 6430 z 6GB ramu oraz procek i5 2,7 GHz.
Windows 7  + office 2013

I mam tablice 12 kolumn x 20 000 wierszy
I jak zaczynam mieszać w excelu i szlag mnie trafia bo laptop zaczyna stawać.

więcej ramu/ lepszy procek ?

Zmiana narzędzia nie wchodzi w grę

btw
Teoretycznie może być w excelu jaki¶ milion wierszy pytanie jaki sprzęt to obsługuje?

Na poczatek sprobuj ten plik stworzyc od nowa to znaczy zrob zapisz jako i zapisz w nowym miejscu.
Moze po prostu plik jest jakis "zabrudzony"?

Laptop do Excela