Laptop do Excela

Data: 2014-12-03 17:29:28
Autor: qwerty
Laptop do Excela
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1c728327-94d9-475f-872c-cb4e7a61d1ff@googlegroups.com...
Zmiana narzędzia nie wchodzi w grę

Wrzuć plik.

Data: 2014-12-03 12:38:56
Autor: suryga
Laptop do Excela
Data: 2014-12-03 12:44:00
Autor: suryga
Laptop do Excela
W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:39:00 UTC+1 użytkownik sur...@gmail.com napisał:
> Wrzuć plik.

http://przeklej.org/file/tKLFR4/test.xlsx

Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

Data: 2014-12-03 23:37:05
Autor: Tasiorsa
Laptop do Excela
W dniu 2014-12-03 o 21:44, suryga@gmail.com pisze:
Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB
I7 2,8 GHz 18 GB Ram ~12s Excel 2013

Krzysiek aka Tasiorsa

Data: 2014-12-03 23:59:40
Autor: Budzik
Laptop do Excela
Użytkownik Tasiorsa tasiorsa@poczta.fm ...

Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB
I7 2,8 GHz 18 GB Ram ~12s Excel 2013

athlon x2 5600 4gb ramu, polowa zajeta - czas bardzo podobny.

Ciekawe, zadnych skomplikowanych formuł, zwykłe dane tekstowe a takie opóźnienia.

Może spróbuj jeszcze tu zapytac?
www.excelforum.pl

A jak dostaniesz odp to koniecznie daj znac, bo sam jestem ciekawy co tak obciąża.

Data: 2014-12-04 05:15:57
Autor: suryga
Laptop do Excela

Może spróbuj jeszcze tu zapytac?
www.excelforum.pl

http://tiny.pl/qbw91
można zaglądać za jakiś czas

Data: 2014-12-04 00:19:57
Autor: miab
Laptop do Excela
W dniu 2014-12-03 o 23:37, Tasiorsa pisze:
W dniu 2014-12-03 o 21:44, suryga@gmail.com pisze:
Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB
I7 2,8 GHz 18 GB Ram ~12s Excel 2013

Tez mi podobnie wychodzi.
To przez te kolumny z tekstem.
Arkusz kalkulacyjny(jak nazwa wskazuje) raczej służy do przetwarzania danych liczbowych(takie było pierwotne założenie).
Przy kolumnach tylko liczbowych wstawianie trwa poniżej sekundy.
Dane w tym arkuszu to bardziej do bazy danych pasują.
A tak na marginesie jak często tą kolumnę trzeba wstawiać?

miab

Data: 2014-12-04 00:53:01
Autor: Maciej Milinkiewicz
Laptop do Excela

sur...@gmail.com napisał:

Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

LibreOffice 4.3.4 Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     P8600  @ 2.40GHz
8 GB
14 sekund

Data: 2014-12-04 08:02:26
Autor: Sławek Maculewicz
Laptop do Excela
Dnia 03-12-2014 o 21:44:00 <suryga@gmail.com> napisał(a):

W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:39:00 UTC+1 użytkownik sur...@gmail.com  napisał:
> Wrzuć plik.

http://przeklej.org/file/tKLFR4/test.xlsx

Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

Czas wstawiania kolumny, ale poza obszarem danych (czyli od kolumny T) -  niemierzalny... ;-)
A zatem... ?
--
Brak sygnaturki.

Data: 2014-12-04 10:07:45
Autor: Sławek Maculewicz
Laptop do Excela
Dnia 04-12-2014 o 08:02:26 Sławek Maculewicz
<smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał(a):

> [...]

Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

Czas wstawiania kolumny, ale poza obszarem danych (czyli od kolumny T) -  niemierzalny... ;-)

Sam sobie odpowiem:

Zaznaczam wszystko i robię "Wyczyść formatowanie".
No dobrze, przywracam filtrowanie...

Czas wstawiania kolumny: 2 s  (E6500 2.93 GHz, 3.25 GB, XP 32bit)
--
Brak sygnaturki.

Data: 2014-12-04 03:04:20
Autor: suryga
Laptop do Excela

Zaznaczam wszystko i robię "Wyczyść formatowanie".

Fakt jest lepiej tylko powiedz  mi co to za data : 46161.

Data: 2014-12-04 12:25:04
Autor: Sławek Maculewicz
Laptop do Excela
Dnia 04-12-2014 o 12:04:20 <suryga@gmail.com> napisał(a):

Zaznaczam wszystko i robię "Wyczyść formatowanie".

Fakt jest lepiej tylko powiedz  mi co to za data : 46161.

No przecież widać, że 2 stycznia 2014 ;-)

Tę kolumnę sformatuj jako data.

--
Brak sygnaturki.

Data: 2014-12-04 05:23:10
Autor: suryga
Laptop do Excela
Tę kolumnę sformatuj jako data.

Problem jest taki że ja muszę wyciągnąć dane z systemu.
Żeby móc zrobić raport.
Czyli nie mogę zrobić raz i koniec.
Tylko na zasadzie co wyjdzie jak zrobimy od września do maja
za ostatnie cztery lata z uwzględnieniem temo ilości dni roboczych
i coś coś tam.
Najfajnie by było wrzucić wszystkie dane od starożytności do dzisiaj sformatować sobie i chulaj dusza.
Tylko że ten plik to 1/10 tego co może być no i jutro będą nowe rekordy.

Data: 2014-12-05 07:51:21
Autor: Sławek Maculewicz
Laptop do Excela
Dnia 04-12-2014 o 14:23:10 <suryga@gmail.com> napisał(a):

[...]

Czyli ten plik to dane WEJŚCIOWE do późniejszych raportów?
No to one nie muszą ładnie wyglądać. Ładny ma być raport.
A tym co to za data niech się martwi Excel. Ważne żebyś wiedział, że  akurat ta kolumna zawiera daty.

--
Brak sygnaturki.

Data: 2014-12-04 12:42:33
Autor: Sławek Maculewicz
Laptop do Excela
Dnia 04-12-2014 o 12:04:20 <suryga@gmail.com> napisał(a):

Zaznaczam wszystko i robię "Wyczyść formatowanie".

Fakt jest lepiej tylko powiedz  mi co to za data : 46161.

Może dziwne, ale wydaje się że odkrycie wierszy i kolumn daje jeszcze  trochę zysku...
--
Brak sygnaturki.

Data: 2014-12-04 15:28:46
Autor: animka
Laptop do Excela
Czy nie powinno być Excel do laptopa?
Komputer/laptop dostosowywujesz do programu?

Data: 2014-12-04 06:38:56
Autor: suryga
Laptop do Excela
W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 15:28:32 UTC+1 użytkownik animka napisał:
Czy nie powinno być Excel do laptopa?
Komputer/laptop dostosowywujesz do programu?

Jakie mam możliwości dostosowania excela do laptopa?

Data: 2014-12-06 14:59:04
Autor: animka
Laptop do Excela
W dniu 2014-12-04 15:38, suryga@gmail.com pisze:
W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 15:28:32 UTC+1 użytkownik animka napisał:
Czy nie powinno być Excel do laptopa?
Komputer/laptop dostosowywujesz do programu?

Jakie mam możliwości dostosowania excela do laptopa?

Może bardziej do systemu w laptopie/komputerze i ewentualnie pamięci.

--
animka

Data: 2014-12-04 10:07:51
Autor: Sławek Maculewicz
Laptop do Excela

Data: 2014-12-04 12:07:05
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Laptop do Excela

sur...@gmail.com napisał:

Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

16 sekund Intel E8400 3,0GHz na Asus P5K, 4GB, Libre Office 4.2 na
Ubuntu 14.04 64bit

Zdrówko

Data: 2014-12-04 18:19:05
Autor: qwerty
Laptop do Excela
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:16638609-9f25-4004-9d81-8c6b06cb4e3d@googlegroups.com...
Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

Ok 12 sek na i7 2630QM, 8 GiB ram, WDC Black 750GB, Seven (zaśmiecony).
Jutro mogę sprawdzić na AMD FX 8320.

Data: 2014-12-04 19:25:40
Autor: jg
Laptop do Excela
Dnia Wed, 3 Dec 2014 12:44:00 -0800 (PST), suryga@gmail.com napisał(a):

W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:39:00 UTC+1 użytkownik sur...@gmail.com napisał:
Wrzuć plik.

http://przeklej.org/file/tKLFR4/test.xlsx

Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

wylaczenie zawijania tekstu w komorkach tej kolumny z nazwa towaru i z 13
sek do 5 sek zeszlo...

--
jg

Data: 2014-12-04 19:27:57
Autor: jg
Laptop do Excela
Dnia Thu, 4 Dec 2014 19:25:40 +0100, jg napisał(a):

[...]

wylaczenie zawijania tekstu w calym arkuszu (2 sek. roboty) - wstawia
kolumne w oka mgnieniu...

--
jg

Laptop do Excela