Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc i jeszcze rzadziej: filmów.

Data: 2015-12-10 09:12:45
Autor: ToMasz
Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc i jeszcze rzadziej: filmów.
jak przeczytałem "do programowania" to chciałem napisać że dowolny. mam znajomych którzy do zarabiania potrzebuj± głównie komputera i żaden  z nich niema szybkiego drogiego kompa. co za różnica ile się program kompiluje? Nie powiem Ci jakie to kompy, laptopy, ale s± stare, maj± wytarte klawisze i gładziki, bateria nie żyje, ale nie s± im potrzebne nowsze

1. Ma być niezawodny, będzie pracował nie mniej niż 10 godzin dziennie.
to znaczy że nie potrzebujesz laptopa.
3. Dotychczas miałem komputer stacjonarny, wiec chcę zachować jego zalety,
nie. okłamujesz się. główn± zalet± kompa stacjonarnego jest to, że jest tani. popatrz na wynik passmarka:
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-4210M+%40+2.60GHz&id=2245

procek w Twoim laptopie za 4 tysiaki lekko przewyższa wydajno¶ci± starego 4 rdzeniowego athlona z 2009roku. albo inaczej. nie dalej niż 2 miesi±ce temu za 1.5 ty¶ kupiłem poleasingowy komp z i7 który w passmarku ma ponad 8 ty¶ punktów.

drugi dysk? dvd? to absolutnie nie laptop. jak niemasz miejsca na standardow± obudowę, rozejrzyj się za malutk± płyt± główn± i malutk± obudow±. albo przykręć wszystkie komponenty PC do pleców monitora.
Bogatemu nikt nie zabroni kupić laptopa i przerobić na stacjonarkę, ale wtedy pyanie o wydajno¶ć kompa traci sens.....
> Czy wydajno¶c i5 5200u jest wyraĽnie niższa niż i5 4210m ?
http://www.cpubenchmark.net/

ToMasz

Data: 2015-12-10 19:03:37
Autor: Przemysław Ryk
Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc i jeszcze rzadziej: filmów.
Dnia Thu, 10 Dec 2015 09:12:45 +0100, ToMasz napisał(a):

(ciach…)
nie. okłamujesz się. główną zaletą kompa stacjonarnego jest to, że jest tani.

O'rly? Bo mnie się jednakowoż wydaje, że główną zaletą kompa stacjonarnego
jest elastyczność w jego konfiguracji i takowej konfiguracji rozbudowie. Ale
ja tam truskawki cukrem…

(ciach…)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Tak Ĺ›mierdzÄ… tylko pingwiny i niektĂłre zakonnice.                        ]

Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc i jeszcze rzadziej: filmów.