Data: 2011-11-15 16:27:01 | |
Autor: Rafal | |
Laptop - dysk gwarancja ? | |
On 2011-11-15 15:36, Hum wrote:
Witam, Warunki gwarancji w 100% okresla sprzedawca/producent w stosunku do produktu jakim jest laptop. One rozszerzaja Twoje uprawnienia w stosunku do ustawowych (zgodnosc towaru z umowa) Jedyne co bym ewentualnie sprawdzil to serwis przez WD, ale daje jakies 1% szans. a) moga zadac dowodu zakupu dysku (Ty takowego nie masz), b) w bazie danych zapewne maja info, ze ten dysk poszedl do producenta a nie dystrybutorow. Tak czy owak warto sprobowac. Takze sprzedawca/sklep ma racje. Dlaczego tak sie dzieje? (Przyklad wymyslony) producent laptopow porozumiewa sie z producentem dyskow na stale dostawy, w ramach negocjacji WD moze dac krotsze okresy gwarancji (to jest porozumienie miedzy firmami), inne tez sa ceny takich dyskow. Chcesz miec 3 lata gwarancji, kup dysk osobno. -- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|