Laptop emachines w Biedronce

Data: 2011-04-21 21:12:08
Autor: Gupik
Laptop emachines w Biedronce
w Biedronce jest taki oto laptop [ http://wykopcene.pl/komputery/swieze-oblicze-wiosny-w-biedronce-laptop-emachines-emg630-322g32mikk-za-1299/ ], co to za firma, i czy warto interesować się takim laptopem patrz±c na cenę, bo to ma być tylko do użytku domowego, bez grania.

Data: 2011-04-21 21:21:31
Autor: Yakhub
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:12:08 +0200, Gupik napisał(a):

[...]

O ile faktycznie do użytku domowego (bez podróżowania), to wygl±da mi to na
całkiem sympatyczny sprzęt.

Nie widzę nigdzie informacji - matryca matowa czy błyszcz±ca?

--
Yakhub

Data: 2011-04-21 21:25:53
Autor: Mateusz
Użytkownik Yakhub napisał:
[...]

Za ta cene moglbys nie wybrzydzac ;)

Wazniejsze - czy jest na to jakas gwarancja czy nie ;)

Data: 2011-04-21 21:51:24
Autor: atm
Laptop emachines w Biedronce

Wazniejsze - czy jest na to jakas gwarancja czy nie ;)

i jakie sa katy matrycy bo tu moze byc pies pogrzebany.

Data: 2011-04-22 09:55:55
Autor: nom
Laptop emachines w Biedronce

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ioq1rv$rqr$2news.onet.pl...

i jakie sa katy matrycy bo tu moze byc pies pogrzebany.

Ostatnio bawiłem się Sony VAIO z matryc± błyszcz±c± 17,3" i k±ty był podobne jak w większo¶ci laptopów, czyli marne. :-)
Monitor Benq G2220HD (470zł), który mam na biurku bije na głowe matrycę w laptopie Sony za 3700zł. :-)
Co do eMachines to mam 2 sztuki w pracy, jeden kupiłem w Stonce za 888zł 3 lata temu i pracuje po 8 godzin dziennie, drugi ma 2 lata i też działa bez zarzutu.

Data: 2011-04-22 14:44:55
Autor: Mateusz
Użytkownik nom napisał:

Monitor Benq G2220HD (470zł), który mam na biurku bije na głowe matrycę w laptopie Sony za 3700zł. :-)

Ale moze jednak porównaj cene matrycy do ceny matrycy ;) Bo trudno porównywac monitor z laptopem cenami. Laptop to jakby nie bylo ma duzo takich w sobie podzespolow, jakich nie ma monitor. Do tego matryce musza byc energooszczedne.

;)

Data: 2011-04-23 23:33:06
Autor: nom
Laptop emachines w Biedronce

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iort82$21q$1news.onet.pl...
Do tego matryce musza byc energooszczedne.
Matryce czy pod¶wietlanie?
Ile pr±du pobiera matryca (elektronika matrycy) a ile pod¶wietlanie?
I dlaczego zrezygnowano z matrycy matowej w laptopie?
Monitor Benq z matryc± 21,5" z pod¶wietlaniem LED pobiera ok. 25W mocy, w moim laptopie Dell matryca 15,6" z pod¶w. LED pobiera 7W.

Data: 2011-04-21 23:36:19
Autor: Yakhub
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:25:53 +0200, Mateusz napisał(a):

O ile faktycznie do użytku domowego (bez podróżowania), to wygl±da mi to na
całkiem sympatyczny sprzęt.

Nie widzę nigdzie informacji - matryca matowa czy błyszcz±ca?

Za ta cene moglbys nie wybrzydzac ;)

Nie chcę rozpętywać wojny - każdy niech kupuje co chce i używa tego, co
uważa za wygodniejsze - ale JA po prostu nie potrafię pracować na
błyszcz±cej matrycy i DLA MNIE, błyszcz±cy ekran dyskwalifikuje komputer,
choćby kosztował 500zł.

--
Yakhub

Data: 2011-04-21 23:59:53
Autor: animka
W dniu 2011-04-21 23:36, Yakhub pisze:
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:25:53 +0200, Mateusz napisał(a):

O ile faktycznie do użytku domowego (bez podróżowania), to wygląda mi to na
całkiem sympatyczny sprzęt.

Nie widzę nigdzie informacji - matryca matowa czy błyszcząca?

Za ta cene moglbys nie wybrzydzac ;)

Nie chcę rozpętywać wojny - każdy niech kupuje co chce i używa tego, co
uważa za wygodniejsze - ale JA po prostu nie potrafię pracować na
błyszczącej matrycy i DLA MNIE, błyszczący ekran dyskwalifikuje komputer,
choćby kosztował 500zł.

Można kupić z błyszczacą i dokupić folię matową na ekran (czytałam gdzieś o tych foliach). I tak będzie się to oplacało.
Ja mam ekran monitora matowy. W dzień super, a przy świetle nie moge sobie nic na tym ekranie dopasować, wszystko mnie razi, Przy zgaszonym świetle też razi.

--
animka

Data: 2011-04-22 12:40:53
Autor: z
Yakhub pisze:

[...]

Witaj w klubie.
Dodatkowo k±ty w matrycach laptopowych s± tak tragiczne że się scyzoryk otwiera.
Czy istnieje jaka¶ przeszkoda technologiczna i nie da się użyć matrycy PVA? Używam monitora TN (cena bez znaczenia), monitora IPS 21" kupionego za 1300 zł. Monitora PVA Benq 24" (za 1800 zł) i telewizor Szarpa 32" (za 1700 zł) Jak otwieram laptopa czuję się jak w jakim¶ ¶redniowieczu :-(
Dlaczego w laptopie za 3-4 KPLN nie da się zmie¶cić wycinka porz±dnej matrycy. Przecież to nie s± (jak widać) jakie¶ gigantyczne pieni±dze
Niech nawet klapa będzie grubsza, niech będzie cięższy ale niech to cokolwiek normalnie wy¶wietla.

Data: 2011-04-22 13:34:36
Autor: ±ćęłń󶼿
Laptop emachines w Biedronce
Z jednej strony przył±czam się do pytania, ale z drugiej marzy mi się laptop z ekranem... e-ink !
Ciekawe, że chyba jeszcze takiej opcji nie wypuszczono na rynek (np. dla tableta).
Czy ekrany e-ink maj± chwilowo ograniczenie co do wielko¶ci przek±tnej?

-- -- -

Data: 2011-04-22 12:49:22
Autor: Kamil
On 22/04/2011 12:34, ±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

Miales w rekach jakikolwiek czytnik ebookow? Zmana zawartosci ekranu trwa nawet do sekundy, wyswietlaja w porywach kilkadziesiat odcieni szarosci, jak ty sobie wyobrazasz prace na takim laptopie?

Kamil

Data: 2011-04-22 13:55:03
Autor: ±ćęłń󶼿
Laptop emachines w Biedronce
Oczywi¶cie.
Do czytania dokumentów, PDF-ów czy Worda, ekran e-ink byłby ideałem.

W sumie jakbym był A.Sugarem czy R.Bransonem to wypu¶ciłbym na rynek ekran dwustronny ;-))

-- -- -

Data: 2011-04-22 14:59:48
Autor: Vituniu
Laptop emachines w Biedronce
Oczywi¶cie.
Do czytania dokumentów, PDF-ów czy Worda, ekran e-ink byłby ideałem.

Czyli nie widziales.
Inaczej bys glupot nie opowiadal...

I naucz sie wreszcie cytowac.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-04-22 18:49:33
Autor: Kamil
On 22/04/2011 12:55, ±ćęłń󶼿 wrote:
Oczywi¶cie.
Do czytania dokumentów, PDF-ów czy Worda, ekran e-ink byłby ideałem.

W sumie jakbym był A.Sugarem czy R.Bransonem to wypu¶ciłbym na rynek ekran dwustronny ;-))

Lord Sugar ma miliardy na koncie, ty raczej nie. Można pokusić się o wniosek, że jest od ciebie o kilka rzędów wielko¶ci sprytniejszy, więc skoro jeszcze "dwustronnego laptopa" (cokolwiek to nie jest) nie wypu¶cił na rynek, to znaczy że to jest pomysł do dupy. ;)

Kamil

Data: 2011-04-28 21:27:35
Autor: ±ćęłń󶼿
Laptop emachines w Biedronce
Gadasz jak socjalistyczny z partyjnego nadziału urzędnik.
Dlatego musieli¶my kupować wszystkie licencje na tzw. "zachodzie".

-- -- -

Data: 2011-04-22 17:03:37
Autor: Q
[...]

to wszystko i tak gownianie wyglada przy oled :)

Data: 2011-04-22 18:44:27
Autor: Mateusz
Użytkownik Q napisał:
[...]

cos mi sie po glowie plata, ze oled jest dosc biodegradowalny ;) i zywot jest dosc krrotki poki co takiego wynalazku

no i ze sa jakies problemy z wielkoscia oledów...

Data: 2011-04-22 21:48:02
Autor: Piotr Rezmer
z pisze:
[...]
Pewnie chodzi o pobór mocy. U mnie na biurku stoi gateway z24" PVA i pobiera ponad 90W.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-04-23 10:48:03
Autor: z
Piotr Rezmer pisze:
z pisze:
[...]

Tu podaj± niższe warto¶ci 50W przy 22"
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HP_z_matryca_PVA_czas_reakcji,_katy_widzenia,_pobor_pradu,_ocena-2664/strona/8261.html

Data: 2011-04-23 17:14:23
Autor: z
Laptop emachines w Biedronce
  TN 23009m  20" 51 W 57 W
  PVA LP2275w 22" 48 W 63 W
  S-IPS LP2475w  24" 62 W 78 W

To jak to jest z tym poborem pr±du?

Data: 2011-04-26 12:17:10
Autor: Q
Laptop emachines w Biedronce
 TN 23009m  20" 51 W 57 W
 PVA LP2275w 22" 48 W 63 W
 S-IPS LP2475w  24" 62 W 78 W

To jak to jest z tym poborem pr±du?

nie tak banalnie, ale jest zaleznosc:
- typ podswietlenia (led - mniej)
- typ matrycy (ips - wiecej)
- wielkosc matrycy (wieksza - wiecej)

Data: 2011-04-26 16:27:36
Autor: z
Q pisze:

nie tak banalnie, ale jest zaleznosc:
- typ podswietlenia (led - mniej)
- typ matrycy (ips - wiecej)
- wielkosc matrycy (wieksza - wiecej)

To znaczy że nic nie stoi na przeszkodzie żeby zastosować matrycę  PVA (złoty ¶rodek) z pod¶wietleniem ledowym.
Tylko dlaczego lemingi nie widz± potrzeby ogl±dania lepszego obrazu :-(

Data: 2011-04-22 08:14:53
Autor: BQB
W dniu 11-04-21 21:25, Mateusz pisze:
Użytkownik Yakhub napisał:
[...]

W Biedronce akurat gwarancja jest bardzo dobra, jak Ci się zepsuje, to przynosisz komplet, razem z pudełkiem i wszystkimi wypełnieniami, spakowane tak jak było kupione razem z paragonem/faktur±, do miejsca, gdzie kupiłe¶ (b±dĽ innej Biedronki) i oni to wysyłaj± na serwis, po tygodniu-dwóch masz naprawiony/nowy/zwrot wydanej kasy.

Data: 2011-04-22 09:47:19
Autor: Andrzej Libiszewski

Użytkownik Yakhub napisał:
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:12:08 +0200, Gupik napisał(a):

w Biedronce jest taki oto laptop [
http://wykopcene.pl/komputery/swieze-oblicze-wiosny-w-biedronce-laptop-emachines-emg630-322g32mikk-za-1299/
], co to za firma, i czy warto interesować się takim laptopem patrząc
[...]

W Biedronce akurat gwarancja jest bardzo dobra, jak Ci się zepsuje, to przynosisz komplet, razem z pudełkiem i wszystkimi wypełnieniami, spakowane tak jak było kupione razem z paragonem/fakturą, do miejsca, gdzie kupiłeś (bądź innej Biedronki) i oni to wysyłają na serwis, po tygodniu-dwóch masz naprawiony/nowy/zwrot wydanej kasy.

No patrz, zawsze mi się wydawało, że na wszystkie Acery i pochodne była
gwarancja D2D, gdzie etap przynoszenia do sprzedawcy można było sobie
odpuścić i zgłosić sprzęt na serwis telefonicznie, bez ruszania się palcem
za prĂłg. Wszystkiego dwa telefony - na serwis i po kuriera z DHL...

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons

Data: 2011-04-22 10:41:07
Autor: zly
Dnia Fri, 22 Apr 2011 09:47:19 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

No patrz, zawsze mi się wydawało, że na wszystkie Acery i pochodne była
gwarancja D2D, gdzie etap przynoszenia do sprzedawcy można było sobie
odpu¶cić i zgłosić sprzęt na serwis telefonicznie, bez ruszania się palcem
za próg. Wszystkiego dwa telefony - na serwis i po kuriera z DHL...

No patrz, a ja z Acerami miałem opcje typu: Nie naprawimy, nie damy czę¶ci,
bo już nie produkujemy tego modelu.
--
marcin

Data: 2011-04-22 10:47:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 22 Apr 2011 10:41:07 +0200, zly napisał(a):

[...]

No patrz, a ja z Acerami miałem opcje typu: Nie naprawimy, nie damy części,
bo juĹĽ nie produkujemy tego modelu.

No patrz, od pięciu lat wysyłam bardzo różne acery na serwis i nigdy mi tak
nie odpisali. Raz zaproponowali za to wymianÄ™ na nowszy model.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2011-04-22 11:37:53
Autor: zly
Dnia Fri, 22 Apr 2011 10:47:15 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

No patrz, od pięciu lat wysyłam bardzo różne acery na serwis i nigdy mi tak
nie odpisali. Raz zaproponowali za to wymianę na nowszy model.

Może trzeba było wysłać, a nie najpierw dzwonić... A może to kwestia, że
już po gwarancji było (oczywi¶cie gotów byłem płacić). No cóż już się nie
przekonam, bo szajsu Acera w życiu nie kupię. Nie bez powodu to najtańsza
marka jak się okazuje.
--
marcin

Data: 2011-04-22 12:00:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 22 Apr 2011 11:37:53 +0200, zly napisał(a):

[...]

Bez zgłoszenia i nadanego numeru naprawy zapłacisz jedynie za przesyłkę
międzynarodową w obie strony.

A moĹĽe to kwestia, ĹĽe
już po gwarancji było (oczywiście gotów byłem płacić).

To możliwe. Swoją drogą, trzeba być desperatem, żeby serwisować
pogwarancyjnie u producenta. Nie opłaca się.

No cóż już się nie
przekonam, bo szajsu Acera w życiu nie kupię. Nie bez powodu to najtańsza
marka jak siÄ™ okazuje.

Żebyś się nie zdziwił. Serwis Acera wcale nie jest zły, a ich komputery
wcale nie sÄ… jakoĹ› specjalnie awaryjne.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-04-22 13:43:51
Autor: BQB
Laptop emachines w Biedronce
W dniu 11-04-22 09:47, Andrzej Libiszewski pisze:

W Biedronce akurat gwarancja jest bardzo dobra, jak Ci siÄ™ zepsuje, to
przynosisz komplet, razem z pudełkiem i wszystkimi wypełnieniami,
spakowane tak jak było kupione razem z paragonem/fakturą, do miejsca,
gdzie kupiłeś (bądź innej Biedronki) i oni to wysyłają na serwis, po
tygodniu-dwĂłch masz naprawiony/nowy/zwrot wydanej kasy.

[...]

Możesz korzystać z gwarancji producenta, bądź z gwarancji sklepu - twój wybór, w Biedronce masz 2 lata, u producenta rok ZTCP.

Data: 2011-04-22 17:55:47
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 22 Apr 2011 13:43:51 +0200, BQB napisał(a):

[...]

U producenta jak najbardziej 2 lata. Biedronka nie jest w ogĂłle gwarantem.

Data: 2011-04-22 20:37:22
Autor: Yakhub
Laptop emachines w Biedronce
Dnia Fri, 22 Apr 2011 17:55:47 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

U producenta jak najbardziej 2 lata. Biedronka nie jest w ogóle gwarantem.

Ale ponosi odpowiedzialno¶ć za sprzedawany towar. --
Yakhub

Data: 2011-04-22 20:43:13
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 22 Apr 2011 20:37:22 +0200, Yakhub napisał(a):

Dnia Fri, 22 Apr 2011 17:55:47 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

U producenta jak najbardziej 2 lata. Biedronka nie jest w ogĂłle gwarantem.

Ale ponosi odpowiedzialność za sprzedawany towar.

To nie to samo i nie tak samo działa.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

Data: 2011-04-22 20:57:18
Autor: Yakhub
Dnia Fri, 22 Apr 2011 20:43:13 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

[...]

Z mojego do¶wiadczenia - zazwyczaj działa lepiej, niż gwarancja.

Ale być może ja trafiałem na wyj±tkowo porz±dnych sprzedawców, albo
wyj±tkowo badziewnych producentów.

--
Yakhub

Data: 2011-04-23 01:45:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop emachines w Biedronce

"Mateusz" ioq0c0$lcn$2@news.onet.pl

Wazniejsze - czy jest na to jakas gwarancja czy nie ;)

Zapewne dtd. :) (drzwi do drzwi)

Ja mam netbooka emachines -- bardzo go sobie chwalę.
Emachines to Acer. :)

Data: 2011-04-26 16:10:18
Autor: Mich@l
Laptop emachines w Biedronce

Emachines to Acer. :)

Czyli po prostu tania marka Acera. NieĽle się narobiło....

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2011-04-26 18:11:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop emachines w Biedronce

"Mich@l" ip6jol$4cb$1@inews.gazeta.pl

Emachines to Acer. :)

Czyli po prostu tania marka Acera. NieĽle się narobiło....

No... Narobiło... Samo się narobiło...
To przez Czernobyl -- mutacje genetyczne...

-=-

Co się narobiło? To nie robi się! To **jest robione**
przez ludzi! To nie ro¶nie na drzewach jak jabłka. To
jest budowane ¶wiadomie przez ludzi.

Co w tym dziwnego, że Tajwańska firma Acer nazwała
produkty przez ni± produkowane tak wła¶nie?

Albo co dziwnego, że Tajwan to Chiny a niegdy¶ NRD i RFN to Niemcy?
Za¶ Korea jest podzielona na dwie czę¶ci wzdłuż równoleżnika -- bodajże 38?

-=-

To nie porobiło się -- na przykład w wyniku awarii
w Czernobylu, która miała miejsce 25 lat temu.

-=-

Acer to dobra marka. W Polsce jest obecna niemal
od samego pocz±tku istnienia klonów IB PC. Rozgłos
w tym kraju nadał jej DHN, póĽniej DHI -- warszawska
firma. (Dom Handlowy Nauki, Dom Handlowy Informatyki)

PeCety Acera były dobrze wykonywane od zawsze -- noc dziwnego,
bo Tajwan (jako przeciwwaga do Chin ,,ludowych'') był oczkiem
w głowie Zachodu, prowadz±cego z Sowietami tak zwan± zimn± wojnę.
Jako¶ci± sw± niektóre produkty Acera nie ustępowały nawet produktom
Hewletta Packarda. Na przykład drukarki Acera były złe, ale komputery
były dobre, choć jaki¶ czas do komputerów (desktopów) dorzucano badziewne
monitory Hyundaia. :)

-=-

Z produktami Acera zetkn±łem się około 1987 roku, będ±c wówczas studentem
Fizyki. Jaki¶ czas póĽniej byłem pracownikiem tej uczelni, maj±c pod sob±
ponad 30 produktów Acera. A póĽniej sprzedawałem te komputery.

Klawiatury Acera nie mogłem pokonać przez wiele lat. W tym samym czasie
,,zwykłych'' klawiatur mogłem natłuc dziesi±tki, a może i setki, jako że
od dzieciństwa lubiłem stukanie w klawiatury... Pasję sw±  (stukanie)
realizowałem także jako pisarz FORTRANU (ale tam starałem się ograniczać
pisanie) na minikomputerze (w stacji dysków tego komputera mogłyby się
pomie¶cić setki dzisiejszych notebooków) radzieckim, będ±cym niewiern±
kopi± amerykańskiej legendy PDP-11/40, z której rozwi±zań ludzko¶ć
czerpie natchnienia do dnia dzisiejszego:

 () czas rzeczywisty -- na razie niemożliwy do uzyskania na WinZgrozach;

 () wielozadaniowo¶ć -- realizowana na PeCetach gdzie¶ od czasu Win;

 () wielouserowo¶ć -- dzi¶ raczej niepotrzebna na PeCetach, ale
    potrzebna w ogóle;

 () pamięć wirtualna -- któr± wielu myli z plikami SWAPu, które s±
    wynikiem istnienia takiej organizacji pamięci, a nie je sednem,
    bo sednem wirtualnej pamięci jest tryb chroniony procesora, czyli
    co¶ zupełnie innego i  raczej ;) ani pod Linuksem, ani pod W9x/WNT
    z pamięci wirtualnej nie można zrezygnować; rezygnacja ze SWPAu,
    czyli ustawianie go na zerow± wielko¶ć, nie jest tożsama z rezygnacj±
    z pamięci wirtualnej; pamięć wirtualna jest konsekwencj± wej¶cia CPU
    w tryb chroniony

    i ciekawostka -- choć tryb chroniony istnieje, jednak można go pokonać
    i zobaczyć, co jest w RAMkach (to słowa do Niemirowskiego, który uznał,
    że nie można zajrzeć do RAMek -- bo tego oficjalnie ucz±; i słusznie,
    że tego ucz±, po co budzić niepokoje)

-=-

Wracaj±c do Czernobyla -- dzi¶ rocznica promiennej miło¶ci.
A do emachines -- od 04 paĽdziernika ubroku mam netbook emachines
(za 749 złotych ze sławnym Atomem N450 na pokładzie) i cieszę się
nim. :) Wewn±trz ma dysk Hitachi (niechiński, lecz jaki¶ tajlandzki),
WiFi Atherosa, napęd atomowy ;) oczywi¶cie Intela i chyba ko¶ć niezgody
Kingstona... Nie wiem, dlaczego ta ko¶ć bywa nazywana pamięci± operacyjn±,
skoro W7Starter potrzebuje dwa razy więcej RAMu i taka ilo¶ć starcza dosłownie na nic. :)

(jest to jedyny słaby punkt tego netbooka; inne takie netbooki były z WXP, a WXP radzi sobie dobrze z 1 GiB RAMek)

Akumulatory Sanyo (made in Japan oczywi¶cie) s± najlepszymi na ¶wiecie akumulatorami tego typu.
Półroczne używanie (głownie z akumulatorów) dało znikome skutki -- soft wykazuje, że akumulator
ma zużycie 4%, podczas gdy tuż po kupnie było 7% zużycia. Przy tak małym poborze energii (kilka
watów) netbook ten może pracować około 4 godzin na akumulatorach.

-=-

Ale notebooka z Biedronki nie polecam -- bo dzi¶ to już raczej przeżytek,
choć monitor całkiem duży. ;) Moj notebook (kosztował 1950 złotych 12 sierpnia
2008 roku) ma mocniejszy CPU. Także ma slot PCExpress i modem telefoniczny...

Polecam raczej netbooki oparte o N450, choć te
(za spraw± nowego napędu atomowego, Intel Atom Z670
i podwójnych wy¶wietlaczy dotykowych) będ± drastycznie taniały.

   http://tech.wp.pl/kat,96436,title,Nowe-procesory-Intel-Atom-do-tabletow-wydajniej-i-bez-wentylatora,wid,13312241,wiadomosc.html

Teraz chyba warto po prostu pojechać na wakacje, a po wakacjach
kupić taki dwuekranowy netbook bezklawiaturowy. Tylko patrzeć,
jak te netbooki (wzorem kalkulatorów) będ± miały zasilanie
słoneczne i SSD... Już teraz nie ma potrzeby montowania w nie
wentylatorów, więc czasy ,,mechaniki precyzyjnej'' w komputerach
odchodz± więc do lamusa. :)

Kolejny krok to pełnia bezprzewodowo¶ci i zamknięta obudowa odporna na zanurzanie w wodzie!!!

Data: 2011-04-21 23:30:35
Autor: Andrzej Libiszewski
Laptop emachines w Biedronce
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:12:08 +0200, Gupik napisał(a):

w Biedronce jest taki oto laptop [ http://wykopcene.pl/komputery/swieze-oblicze-wiosny-w-biedronce-laptop-emachines-emg630-322g32mikk-za-1299/ ], co to za firma, i czy warto interesować się takim laptopem patrząc na cenę, bo to ma być tylko do użytku domowego, bez grania.

eMachines to marka naleĹĽÄ…ca co Acera. Za tÄ… cenÄ™ ma akceptowalne parametry.
Matryca błyszcząca, kądy widzenia typowe, bez rewelacji.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Control the coinage and the courts — let the rabble have the rest."

Data: 2011-04-22 11:12:22
Autor: Gupik
Laptop emachines w Biedronce
i jeszcze jedno, czy tego lapka można kupić bez OS,a [ Systemu Operacyjnego ] bo chcę postawić linuksa, i jak w ogóle jest z tym systemem, system na partycji recorvery [ je¶li tak, to w jakich proporcjach jest podzielony dysk na partycje , ile ma partycja systemowa ?? ] a może jest to system w wersji instalacyjnej, czyli na CD\DVD ??

Data: 2011-04-22 13:16:06
Autor: m4rkiz
Laptop emachines w Biedronce

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iopvi9$11u$1@node2.news.atman.pl...
[...]

taki acer, czesto nieco bardziej okrojony w srodku
w najtanszych modelach skrajnie tandetne wykonanie, jezeli masz
zamiar go przenosic - zapomnij rozpadnie sie blyskawicznie

Data: 2011-04-24 03:27:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop emachines w Biedronce

"Gupik" iopvi9$11u$1@node2.news.atman.pl

[...]

  http://studenci.device.pl/?gclid=CKfOj8H8s6gCFUOFDgodkzxBCA

  951 złotych -- chyba taniej, choć zawarto¶ć nie wygl±da kusz±co. :)

    Procesor                      Intel Core 2 Duo T7100
    Zegar                         1830 MHz
    Pamięć RAM                    1024 MB DDR2
    Dysk twardy                   80 GB S-ATA
    Napęd optyczny                COMBO
    Ekran                         14.1 WXGA
    Klawiatura                    Ustandaryzowana do US QWERTY
    Porty                         PCMCIA, COM, VGA, IrDA, USB, RJ-45, RJ-11, SC

    Dell Latitude to laptop zamknięty w solidnej obudowie ze stopu magnezu.

 :) Czyli pancerny i lekki. :)

    Taka konstrukcja zapewnia bezpieczn±, mobiln± pracę.
    Kolorystyka oparta na czerni i ciemnych odcieniach
    szaro¶ci dodaje Dell'owi szyku.

    We wnętrzu kryj± się m.in. moce dwurdzeniowego procesora Intel Core 2 Duo

 :) Mocny to to on był 3 lata temu. :)

    i 1 GB RAM.

 :) Trochę jakby mało. :)

    Oferowany model może pochwalić się również ergonomi± i niezwykle cich± prac±.

I cen±. :) Taki szybki i duży netbook z napędem COMBO. ;)

WXGA to chyba 1280×768.

Data: 2011-04-28 23:25:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop emachines w Biedronce