Laptop firmowy a niezgodnośc towaru z umową.

Data: 2009-08-03 21:15:15
Autor: Jacek
Laptop firmowy a niezgodnośc towaru z umową.
Półtora roku temu kupiłem laptopa na FV na firmę. Laptop nie był do odsprzedaży a wykorzystywany był w działalności firmy. Gwarancja była na rok. Teraz laptop sie popsuł i chciałbym go naprawić/wymienić itp, ale czy mogę w tym przypadku skorzystać z niezgodności towaru z umową, czy dotyczy to tylko klientów kupujących "prywatnie" do użytku osobistego a nie firmowego?
Jacek

Data: 2009-08-03 12:25:06
Autor: BK
On 3 Sie, 21:15, "Jacek" <m...@wp.pl> wrote:
[...]

A teraz to by sie chcialo konsumentem byc :)

HINT: rekojmia z KC [jesli nie byla umownie wylaczona]

Data: 2009-08-04 04:17:10
Autor: Marcin Debowski
On 2009-08-03, BK <bkapuscinski@gmail.com> wrote:
[...]

"Półtora roku temu..."

--
Marcin

Data: 2009-08-03 22:18:58
Autor: BK
On 2009-08-03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> A teraz to by sie chcialo konsumentem byc :)

> HINT: rekojmia z KC [jesli nie byla umownie wylaczona]

"Półtora roku temu..."

--
Marcin

A faktycznie niedoczytalem - w takim wypadku nic juz sie nie da
zrobic :)

Laptop firmowy a niezgodnośc towaru z umową.