Laptop jako mini-PC

Data: 2015-02-04 14:35:02
Autor: ToMasz
Laptop jako mini-PC

Czy ktoś może się wypowiedzieć, doradzić w sprawie takiej koncepcji?
ciekawie kombinujesz, ale lapek, jaki by nie był, będzie dużo droższy od "blaszaka" w tej samej konfiguracji. Może lekko "naciągnij" granice w które ma wejść obudowa, a wtedy da się to objechać po taniości?
Ja szukałem takiego małego komputerka do działania w roli "media center" Do plecków telewizora 42 cale poprzykręcałem wszystkie podzespoły PC bez obudowy. kompa nie widać, działa wyśmienicie
ToMasz

Laptop jako mini-PC