Laptop jako podr臋czne 藕r贸d艂o zasilani a

Data: 2011-11-15 12:00:15
Autor: Andrzej Lawa
Laptop jako podr臋czne 藕r贸d艂o zasilani a
W dniu 15.11.2011 10:57, Osadnik pisze:
Tak mi si臋 co艣 uku艂o w g艂owie ze przecie偶 jak nosze laptopa w plecaku to
m贸g艂bym np 艂adowa膰 kom贸rk臋 za pomoc膮 jego baterii. Normalne 艂adowanie z
portu USB dzia艂a. I teraz pytanie jak zmusi膰 laptopa by ten偶e podawa艂
ci膮gle +5V na porcie USB ale nie z偶era艂 baterii dla ca艂ego procesu
uruchomienia kiedy z niego nie korzystam. Czyli w skr贸cie 艂adowa膰 chce
kom贸rk臋 z laptopa w trybie stand-by.

Niekt贸re pecety maj膮 porty USB "sleep & charge", ale nie wiem jak to
wygl膮da w laptopach.

Zamiast tego poszukaj uniwersalnej 艂adowarki z wbudowanym akumulatorem -
kiedy艣 dla prezesa co艣 takiego kupowa艂em.

Data: 2011-11-15 13:02:48
Autor: Osadnik
W dniu 2011-11-15 12:00, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Takiego cosia to i ja se zmajstrowa艂em kiedy na 4x NiMH ale to dodatkowy balast w plecaku a bateri臋 i tak ju偶 nosze.

Laptop jako podr臋czne 藕r贸d艂o zasilani a