Laptop konwertowalny

Data: 2014-09-23 23:44:37
Autor: Marcin
Laptop konwertowalny
Witam

Rozgladam sie za laptopem konwertowalnym czyli takim 2 w 1, laptop plus tablet pod Windowsem. Zastosowanie to praca biurowa (tutaj jako laptop), przegladanie internetu i odtwarzanie filmow (to raczej jako tablet). Moze ktos zglebial temat i moze cos poradzic tudzien odradzic?
Co sadzicie np. o Asus Transformer?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2014-09-24 08:17:58
Autor: Chris
Laptop konwertowalny
W dniu 2014-09-23 23:44, Marcin pisze:
[...]

Brat niedawno kupił coś takiego na W8.1 i jest mega zadowolony, zastosowania jak u ciebie. Wcześniej miał/ma tablet na androidzie ale to jednak tylko do zabawy/filmów czy neta. Jeśli chodzi o praca/biuro to powinieneś być zadowolony.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-26 19:20:19
Autor: Pszemol
Laptop konwertowalny
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:lvtnml$6gc$2node2.news.atman.pl...
[...]

Chodzi o Surface Microsoftu za $1000? :-)

Data: 2014-09-29 08:41:23
Autor: Chris
Laptop konwertowalny
W dniu 2014-09-27 02:20, Pszemol pisze:
[...]

CoÅ› takiego (modelu teraz nie powiem bo nie wiem):

http://allegro.pl/ultrabook-asus-transformer-t100ta-z3740-win-office-i4640995611.html

Jak widać W8.1 na pokładzie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-28 22:22:16
Autor: Poldek
Laptop konwertowalny
Marcin wrote:

[...]

Moja teściowa ma ThinkPad tablet 2, na Windows 8.1.
Ustawiałem jej wszystko, więc trzymałem to urządzenie w rękach dobrych parę godzin. Moim zdaniem używanie tableta na Windows 8 bez klawiatury - tylko dotyk - jest na dłuższą metę niewygodne. Na Androidzie jest o wiele wygodniej (wiadomo - to jest system od początku zaprojektowany z myślą tylko o dotyku). Natomiast obejrzenie filmu na yt, spojrzenie na mapę, przeglądanie zdjęć, to idzie podobnie, jak na Androidzie.

Data: 2014-09-30 16:56:56
Autor: amperomierz
Laptop konwertowalny
Rozgladam sie za laptopem konwertowalnym czyli takim 2 w 1, laptop plus
tablet pod Windowsem. Zastosowanie to prala ca biurowa (tutaj jako
laptop),
przegladanie internetu i odtwarzanie filmow (to raczej jako tablet).
Moze ktos zglebial temat i moze cos poradzic tudzien odradzic?
Co sadzicie np. o Asus Transformer?

to moze Lenovo Yoga 2 Pro ? Gdyby byla z matowa matryca (wiem wiem), to byl kupil od razu

Laptop konwertowalny