Laptop - problem z klawiatur±?

Data: 2009-03-23 19:37:42
Autor: Kenjiro
Laptop - problem z klawiatur±?
Witam

Żona od pewnego czasu korzysta z mojego laptopa (Toshiba), głównie do www i gg, zaczęła jednak narzekać na to, że przeskakuj± jej czę¶ci słów, kiedy pisze na gg (oto przykłady: zobacz jak pisze ta klawiatura, prze ta klawiatura skakuj±, przeskakura miało byćuje ta klawiat) i tego typu jaja. Czy kto¶ wie może, czym to może być spowodowane? Czy to kwestia sprzętu, czy czego? Spotkali¶cie się z czym¶ takim? Już się zastanawiałem, czy pisz±c nie dotyka dłoni± touchpadu, ale chyba nie.

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-23 20:32:25
Autor: Arczi
Laptop - problem z klawiaturÄ…?
On 2009-03-23 19:37, Kenjiro wrote:
Już się zastanawiałem, czy pisząc nie dotyka dłonią touchpadu, ale
chyba nie.

Duża część kobiet ma z tym problem. :> Tak samo jak z nauczeniem się
„pukania” w niego w taki sposób by zostawało to rozpoznane jako
kliknięcia, a nie przesunięcia, czy inne cuda.

Wyłącz jej możliwość klikania przez puknięcia. W podobnych przypadkach z
którymi się spotkałem nagle w cudowny sposób rozwiązywało to wszelkie
problemy. Lekcje „pukania” były nieskuteczne. :>

Arczi

Data: 2009-03-23 21:27:35
Autor: qwerty
Użytkownik "Arczi" <no.sp@m.please> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gq8o2d$snv$1@inews.gazeta.pl...
[...]

A jak szkolenie, że wtyczka USB nie pasuje pod gniazdo RJ-45? Jest to także często spotykane. :]

Data: 2009-03-23 21:46:02
Autor: Arczi
Laptop - problem z klawiatur±?
On 2009-03-23 21:27, qwerty wrote:
A jak szkolenie, że wtyczka USB nie pasuje pod gniazdo RJ-45? Jest to także często spotykane. :]

Jest z tyłu laptopa, więc nie ma problemu.

Za to dwie godziny temu miałem telefoniczny instruktaż, że RJ45 nie
pasuje do USB. ;)

Cholera by to wzięła. W ci±gu tygodnia 6 spalonych żarówek w przeróżnych
miejscach mieszkania, spalony modem (!), a dzi¶ padł router (gor±cy i
¶mierdzi spalenizn±!). I cholera wie co się tam u mnie w domu dzieje.
Przyjadę dopiero za tydzień. :/

Arczi

Data: 2009-03-23 21:50:47
Autor: Arczi
Laptop - problem z klawiatur±?
On 2009-03-23 21:42, Kenjiro wrote:
Hmm, tyle że ona nie używa w ogóle touchpada

Ale dotyka dłońmi podczas pisania.

Rozwi±zania:
1. Wył±czyć pukanie (Panel Sterowania -> Mysz -> Synaptics co¶ tam).
2. Ustawić wył±czanie toucha po podpięciu myszki (j/w, najlepiej razem z
powyższ± opcj±, a nie zamiast).
3. Nauczyć trzymać szerzej dłonie (niewykonalne).

Arczi

Data: 2009-04-12 18:35:20
Autor: Radosław Sokół
Laptop - problem z klawiatur±?
W dniu 23.03.2009 19:37, Kenjiro pisze:
[...]

Pewnie jednak dotyka. To typowy objaw. Czasem wystarczy lek-
kie mu¶nięcie tylko -- osoba, która to robi, może zapierać się
nawet, że nie czuła w ogóle dotykania.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Laptop - problem z klawiatur±?