Laptop / pudlo na AMD Brazos do 1500 pln

Data: 2011-06-15 11:19:22
Autor: Q
Laptop / pudlo na AMD Brazos do 1500 pln
Szukam niedrogiego laptopa, ew. pudelka HTPC,
na AMD Fusion a dokladnie E-350 Zacate (badz szybszym)
w granicach 1500zl.

Musi miec ekran 13"-15", HDMI i fajnie jakby mial USB 3.0.

Toshiba C660D odpada, bo nie ma HDMI.
Lenovo IdeaPad G575 nie widzialem jeszcze w sklepach.

Zostaje mi MSI CR650.
Juz od 1350zl,  brak USB 3.0, dysk 500GB, "tylko" 2GB RAMu, brak systemu.

Ktos ma ten sprzet?
Jest cichy? Podziala te 6-10h na bateriach?

Czy jak mnie najdzie ochota na Win7,
to trzeba bedzie dokupic jeszcze 2GB RAMu?
("normalna praca", tzn.: internet, filmy, office,
 zadnych matlabow, visualow, itd.)

MSI CR650-019XPL rozni sie od CR650-022XPL tylko kolorem?

Jakies inne propozycje?

Data: 2011-06-15 13:23:47
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Laptop / pudlo na AMD Brazos do 1500 pln
Dnia 2011-06-15, o godz. 11:19:22
"Q" <no@spam.pl> napisał(a):

Szukam niedrogiego laptopa, ew. pudelka HTPC,
na AMD Fusion a dokladnie E-350 Zacate (badz szybszym)
w granicach 1500zl.

Musi miec ekran 13"-15", HDMI i fajnie jakby mial USB 3.0.

Jak HTPC to czemu mam mieć ekran? Na początku kwietnia przedtawiciel
Asusa na OpenSource Day pokazywał eee EB1021 na Zacate który miał wejść
na dniach do oferty w PL. Brutto miąło to kosztować ~1000PLN bez
systemu i jakieś 200PLN z systemem. Do tego na tej samej platformie
netbook 12 cali - nie pamiętam symbolu -  cenie ~1500PLN.

Zdrówko

Data: 2011-06-15 14:19:52
Autor: Q
Laptop / pudlo na AMD Brazos do 1500 pln
Jak HTPC to czemu mam mieć ekran?

Jak laps, to z takim ekranem - jak pudelko, to oczywiscie bez.

Asusa na OpenSource Day pokazywał eee EB1021 na Zacate który miał wejść
na dniach do oferty w PL. Brutto miąło to kosztować ~1000PLN bez
systemu i jakieś 200PLN z systemem.

Fajny ten EeeBox PC EB1021 - juz od 1000zl, ma USB 3.0,
mniejszy dysk niz MSI (250GB) i rowniez brak systemu.
O dziwo z systemem az 1400zl.
Szkoda, ze naped DVD maja tylko pudelka na Atomie.

Te pudelka maja wentylator (glosny?) czy sa pasywnie chlodzone?

Do tego na tej samej platformie
netbook 12 cali - nie pamiętam symbolu -  cenie ~1500PLN.

Eee PC 1215B - 12" za 1500zl, hm... nie wiem czy te 12" nie bedzie za malo,
mimo, ze matryca ma tyle samo punktow - no, ale ma HDMI, BT, USB 3.0 i system.

Data: 2011-06-15 15:00:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Laptop / pudlo na AMD Brazos do 1500 pln
Dnia 2011-06-15, o godz. 14:19:52
"Q" <no@spam.pl> napisał(a):

[...]

ZTCP to pasywne - zasilacz jest zewnętrzny. Ja mam w tej chwili
13-calowego laptoka Lenovo i poza instalacją potrzebnego softu napędu
nie używam. Tyle że ja w sumie mało filmów oglądam.

> [...]

Eee PC 1215B - 12" za 1500zl, hm... nie wiem czy te 12" nie bedzie za
malo, mimo, ze matryca ma tyle samo punktow - no, ale ma HDMI, BT,

Zależy do czego. Filmów raczej na tym nie ma co oglądać - chyba że
awaryjnie w podróży. W domu masz HDMI do dużego telewizora czy monitora.

Zdrówko

Data: 2011-06-15 19:19:01
Autor: Gil

"Q" <no@spam.pl> wrote in message news:it9tca$c13$1news.net.icm.edu.pl...
Szukam niedrogiego laptopa, ew. pudelka HTPC,
na AMD Fusion a dokladnie E-350 Zacate (badz szybszym)
w granicach 1500zl.
Jakies inne propozycje?

Zotac Zbox HD ID 11 na Atomie C2D 1,66 oraz Nvidia Ion2 albo nowszy.
Tego kupiusz już za ok 750 zł bez HDD i ram.
Mam taki zestaw od 10 miesięcy i jest super. Zużywa około 22W. Max 28W z TV donglem. Plus zuzycie monitora.
Nareszcie komputer może być non stop włączony.
Wydajność Zacate wcale nie jest wyższa od Ion2/Atom. Może minimalnie lepszy w zużyciu energii.
Generalnie zachęcam do nettopów. Jak masz miejsce na stałe stanowisko to nettop plus monitor daje dużo większą ergonomie i przyjemność z korzystania z komputera niż laptop.

Laptop / pudlo na AMD Brazos do 1500 pln