Laptop - rozbudowany BIOS

Data: 2010-11-02 11:07:58
Autor: boxfish
Laptop - rozbudowany BIOS
W dniu 2010-11-01 20:08, leon pisze:
Witam.

Ponieważ ostatnio miałem w rękach nowego laptopa kolegi (Acer). Ponieważ
musiałem przestawic kolejność bootowania wszedłem w BIOS.
Przestraszyłem się. BIOS wyglądał jak wykastrowany. Nawet mój wiekowy 7
letni Toshiba ma więcej opcji.
Zdaje sobie sprawę iż biosy sie pisze pod konkretny sprzęt ale czy może
ktoś polecić laptopa z miarę rozbudowanym BIOS-em.
Zastosowanie domowe wiec nie musi byc demon wydajności czy z ekstra
grafika.

A jaki to ma sens ? co chcesz w tym biosie zmieniać ? korzystam z laptopów od wielu lat i sporadycznie (w odróżnieniu od PCta) do biosu zaglądam Powiem więcej - im mniej takich potrzeb tym lepiej

Laptop - rozbudowany BIOS