Laptop - slaba bateria - jak poprawic?

Data: 2012-10-27 20:38:05
Autor: Jurek W
Laptop - slaba bateria - jak poprawic?
Bateria jest do wymiany na pewno. Pytanie czy nie w ramach gwarancji (masz ponad rok, ale nie podajesz ile wynosi ten "ponad rok").
Co do wyjmowania baterii są różne szkoły. Ja w MSI i w Acerze nigdy nie wyjmuję. MSI serii VR ma ponad 40 lata, Acer AS ponad 3. Jeden i drugi mają już ubytki pojemności, ale nie takie, żeby nawet w okresie gwarancyjnym stanowiły podstawę do wymiany.
Niezależnie jak intensywnie baterię eksploatujesz, zakładam że zgodnie z zasadami sztuki, to i tak kiedyś padnie. Po prostu ten wyrób ma swoją żywotność.

Jurek W

Użytkownik "Natix" <raciosy@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:508a4ea2$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...
Mam problem z bateria do laptopa Samsung r580
Praktycznie od roku bateria nie jest uzywana. Ciagle pracuje na zasilaczu czyli pobieram prad.
Jak juz zaczynam prace na baterii to okazuje sie ze starcza jej tylko 15 minut.
Czy mozna cos zrobic aby bateria znowu pracowala 1.5 godziny albo cos kolo tego?

Laptop - slaba bateria - jak poprawic?