Laptop w Intelu czy AMD

Data: 2010-03-23 14:23:20
Autor: Robson
Laptop w Intelu czy AMD
Mam laptopa do takich zastosowan i ma na pokladzie procesor AMD turion x2 ultra. I to jest jego jedyna wada. Caly czas kreci wiatrakami i parzy w nogi. Natomiast czasami uzywam dosyc intensywnie porownywalnego lapka z intelem, to naprawde trzeba sie postarac zeby zakrecil wiatrak. Nigdy wiecej AMD.

Data: 2010-03-23 14:43:14
Autor: qwerty
Laptop w Intelu czy AMD
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hoafc7$vvd$3@news.onet.pl...
[...]

No popatrz. Sam mam laptop na intelu i czasami zakręci wentylatorem. Nie jest dokuczliwe (włącza się na min obrotów) i po chwili się wyłącza. Zgodzę się, że amd są cieplejsze w laptopach.

Data: 2010-03-24 22:42:13
Autor: tg
Laptop w Intelu czy AMD

"Robson" <robson@z.pl> wrote in message news:hoafc7$vvd$3news.onet.pl...
Mam laptopa do takich zastosowan i ma na pokladzie procesor AMD turion x2 ultra. I to jest jego jedyna wada. Caly czas kreci wiatrakami i parzy w nogi.

moze wystarczy radiator przeczyscic?

Laptop w Intelu czy AMD