Laptop w Intelu czy AMD

Data: 2010-03-23 08:41:45
Autor: Pszemol
Laptop w Intelu czy AMD
"KK" <jda@op.pl> wrote in message news:678c8e1b-ba2f-4b3c-8918-26de977b3e11f8g2000yqn.googlegroups.com...
Witam, mam odwieczny problem. AMD czy Intel. Precyzując chodzi o dwa
modele ASUS-a:
- Asus K50AF-SX027 (AMD)
- Laptop Asus K50AF-SX027 (Intel)

Komputer ma służyć do zastosowań domoych intyernet, filmy, żadnych
gier. Słyszałem, że w takiej opocji tylko Intel, lepsze zarządzanie
energią, nie przegrzewa się. Na dzień dzisiejszy skłaniam się ku AMD.
Prosiłbym o wasze opinie.

Grzanie się to wydatek energii... Jedynym źródłem energii w laptopie
to bateria. Aby porównać dwa laptopy i stwierdzić który się grzeje
bardziej należy sprawdzić w dokumentacji Asusa który z nich będzie
pracował dłużej na takiej samej baterii - ten się będzie mniej grzał.

Laptop w Intelu czy AMD