Laptop w okolicach 3 tysiecy

Data: 2011-04-09 02:13:25
Autor: Norbert
Laptop w okolicach 3 tysiecy
Prosze o porade.
Planuje zakup laptopa ktory zast±pi mi komputer stacjonarny.
Powiedzmy że 90% będzie używany w domu  , 10% poza.
Chciałbym matryce przynajmniej 17" a mile widziana większa.
Komputer głównie będzie użytkowany do netu, ogl±dania filmów ( czasem Full HD ) , obrabiania amatorskiego fotek z aparatu. W gry powiedzmy że gram raz na miesi±c by zobaczyć co nowego w tej branży ale nie jestem jakim¶ pasjonatem z braku czasu.
Mile widziana matryce LED i w wersji błyszcz±cej.
Procesor raczej z serii "i".
Dysk twardy przynajmniej 640GB
Pamięć RAM my¶lę że narazie wystarczy 4GB ale wolne gniazdo do rozbudowy.
Grafika... w stacjonarce mam już leciwe 8800GT , pewnie s± w laptopach szybsze.
Koniecznie zł±cze HDMI bo będę podł±czał kompa do TV.
W miare dobry dĽwięk.
Mile widziany tuner TV DVB-T bo na wakacjach przydał by się wieczorami.
Odtwarzacz BluRay wskazany.
Co do czasu pracy na baterii...zdaje sobie sprawe , że przy większych matrycach się skraca.. ale chciałbym wybrać co¶ optymalnego by powiedzmy te 2-3 godziny przegl±dania netu i pracy wytrzymał.
Obowi±zkowo wifi N.

Co do stylistyki... raczej co¶ w miare trwałego i eleganckiego bo niektóre firmy niestety zauważam że miłuj± się w plasticzanych konstrukcjach które nie wygl±daj± ani solidnie ani elegancko.

Proszę podrzućcie jakie¶ propozycje bo o ile w stacjonarkach nie mam problemu to w laptopach jestem daleko w tyle.
Pozdrawiam.

Data: 2011-04-09 05:35:23
Autor: Brodi
Laptop w okolicach 3 tysiecy
no nie moge się powstrzymać ...

Prosze o porade.
zostaw pc , kup netbooka do uĹĽywania netu w kiblu

Planuje zakup laptopa ktory zastÄ…pi mi komputer stacjonarny.
Powiedzmy ĹĽe 90% bÄ™dzie uĹĽywany w domu  , 10% poza.
nie wygodnie na krzeseĹ‚ko ? moĹĽe lepiej kupić bezprzewodowÄ… mysz i  klawiaturkÄ™ ? bÄ™dzie wiÄ™cej swobody.

Chciałbym matryce przynajmniej 17" a mile widziana większa.
to się jakoś gryzie z tym budzetem 3 kafle to mało na 18 cali

Komputer gĹ‚Ăłwnie bÄ™dzie uĹĽytkowany do netu, oglÄ…dania filmĂłw ( czasem  Full HD ) , obrabiania amatorskiego fotek z aparatu.
stary komp już nie podoła ?

W gry powiedzmy ĹĽe gram raz na miesiÄ…c by zobaczyć co nowego w tej  branĹĽy ale nie jestem jakimĹ› pasjonatem z braku czasu.
to sobie pooglÄ…daj recki w fullhd na youtube, wtedy nawet crysis 5 ci  "ruszy"

Mile widziana matryce LED i w wersji błyszczącej.
Procesor raczej z serii "i".
Dysk twardy przynajmniej 640GB
Pamięć RAM myślę że narazie wystarczy 4GB ale wolne gniazdo do rozbudowy.
obrĂłbka fotek w photoshopie pewnie zje te 4 GB , racja :/

Grafika... w stacjonarce mam juĹĽ leciwe 8800GT , pewnie sÄ… w laptopach  szybsze.
tak sÄ… , w lapkach alienware za 3000 ale DOLARĂ“W

Koniecznie złącze HDMI bo będę podłączał kompa do TV.
to standard w większości

W miare dobry dźwięk.
sb x-fi 180zł na usb

Mile widziany tuner TV DVB-T bo na wakacjach przydał by się wieczorami.
tu teĹĽ usb

a jak naprawde chcesz laptopa to z takim budzetem starczy tylko na acera

Data: 2011-04-09 10:56:28
Autor: G Nowak
Laptop w okolicach 3 tysiecy
Prosze o porade.
zostaw pc , kup netbooka do uĹĽywania netu w kiblu
Planuje zakup laptopa ktory zastÄ…pi mi komputer stacjonarny.

I po co sie wysilasz? Pewnie czytal, ze laptopy sie psuja, grzeja, nie rozbudowuja, ciezko naprawiaja, etc. Gosc napisal wyraznie, ze chce LAPTOPA, bedzie go nosil po domu, nie moglby tego robic z blaszakiem.

--
Pozdr

Data: 2011-04-10 16:50:06
Autor: Radosław Sokół
W dniu 09.04.2011 11:56, G Nowak pisze:
[...]

Ludzie się myl±. Nie zawsze trzeba zwracać uwagę na to,
czego *chc±*.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-04-10 23:46:38
Autor: G Nowak
[...]

Ludzie chca byc trendy, czy jak to sie teraz zowie. Super szal-pal laptop ze swiecacym logo Acera to jest "to". Feasibility nie jest wazne.

--
Pozdr

Data: 2011-04-11 03:07:09
Autor: Norbert
Laptop w okolicach 3 tysiecy
Rozumie , że nikt mi nie doradzi co najmocniejszego moge kupić w moim przedziale cenowym i choć zbliżonych wymaganiach?

Data: 2011-04-11 10:36:36
Autor: Artur\(m\)
Laptop w okolicach 3 tysiecy
Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:intkmq$lao$1mx1.internetia.pl...
Rozumie , że nikt mi nie doradzi co najmocniejszego moge kupić w moim przedziale cenowym i choć zbliżonych wymaganiach?

Samo zdanie
procesor "i"
nieplastikowy
więcej niż 17"
czas pracy 3 godziny
to 3 000 zł raczej mrzonka (fakt, że nie sprawdzałem. Tak na wyczuja)
Dlaczego nie poszukasz sam w Proline, Komputroniku,... w innych sklepach
czy w ogóle w sieci???
To raczej proste, nawet dla posiadaczy "blaszaków".

Artur(m)

Data: 2011-04-11 20:55:08
Autor: Norbert
Artur(m) napisał(a):
[...]

Poniewaz chodzi mi tez o opinie na jakich producentow warto zwrocic uwage, ostatni raz laptopa kupowalem 3 lata temu i zwyklego biurowego a od tego czasu sporo sie zmienilo.

Data: 2011-04-11 21:21:29
Autor: WiesłaW
Dnia 11-04-2011 o 20:55 Norbert napisał na pl.comp.pecet:

Poniewaz chodzi mi tez o opinie na jakich producentow warto zwrocic  uwage, ostatni raz laptopa kupowalem 3 lata temu i zwyklego biurowego a  od tego czasu sporo sie zmienilo.

Zdaje się, że masz zbyt duże wymagania w stosunku do wyznaczonej kwoty.
8800GT to bardzo dobra karta. Mam w±tpliwo¶ci, czy w tej cenie
"laptopowe" karty s± lepsze. Matryca 17 cali to ani energooszczędna,
ani dobrze widać. Nie dorówna stacjonarnemu monitorowi.
Ewidentnie potrzebujesz blaszaka :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-04-12 23:31:17
Autor: Brodi
Laptop w okolicach 3 tysiecy
Poniewaz chodzi mi tez o opinie na jakich producentow warto zwrocic  uwage, ostatni raz laptopa kupowalem 3 lata temu i zwyklego biurowego a  od tego czasu sporo sie zmienilo.

radziłbym omijac acera i innych mało znanych cudów jak emachines czy medion

W komputroniku i w proline masz konfigurator po lewej podobny do tego na  allegro , ustaw sobie te 17 lub wiÄ™cej, procek i3 lub i5 i zobaczysz ze w  cenie do 3000 zĹ‚ masz dosĹ‚ownie kilka modeli

http://www.proline.pl/?p=TOSHIBA+L670-1GQ

TOSHIBA L670 to jedyny ciekawy model jaki znalazĹ‚em na allegro , lenowo  nie robi 17 ?

Data: 2011-04-13 12:52:26
Autor: Norbert
W dniu 2011-04-12 23:31, Brodi pisze:
[...]

allegro , ustaw sobie te 17 lub więcej, procek i3 lub i5 i zobaczysz ze
w cenie do 3000 zł masz dosłownie kilka modeli

http://www.proline.pl/?p=TOSHIBA+L670-1GQ

TOSHIBA L670 to jedyny ciekawy model jaki znalazłem na allegro , lenowo
nie robi 17 ?

Dzieki serdeczne za naprowadzenie.

Data: 2011-04-13 14:42:16
Autor: astro
Laptop w okolicach 3 tysiecy
Brodi wrote in <news:op.vtugqfoptkjbyimiedziak>
lenowo nie robi 17 ?

Lenovo Thinkpad W701 ;-)
www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-Thinkpad-W701-Notebook.35968.0.html
Za 3kPLN kupilbym Dell Latitude E6410 (E6510 troche drozsszy), ale to tylko
14" :(
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-04-27 17:40:27
Autor: Roger(OS)
Dnia Wed, 13 Apr 2011 14:42:16 +0200, astro napisał(a):

[...]

Dorzuce swoje 3grosze do tematu - koledzy dobrze pisza- jesli chcesz (autor
tematu) komputer do wszystkiego to tylko blaszak. Jak wspominali laptopy
sie grzeja, psuja, sa drogie i ciezko rozbudowywalne.
W domu mam 2-wa leciwe PC i 1 notebook sprzed kilku lat.
Zaplacilem za niego ok. 6,5k z tym, ze on sluzyl mi do wszystkiego i MIAL
zastapic blaszaka. Duzo podrozuje, a na nim mam serwer FTP, WWW oraz SQL
Server 2008 - poprostu potrzebowalem sprzetu przenosnego, ktory pociagnie
mi to wszystko jednoczesnie wiec wydalem prawie 7k na notebook'a - teraz
jednak, gdy moje podroze znacznie zmalaly szukam blaszaka do domu, a
laptopa oddam zonie :)

A i najwazniejsze - zworc uwage, ktory producent (chyba tylko Asus (w tej
chwili) oraz "skladaki" maja odkrecany spodnia mala klapke by dostac sie do
wiatraka i go wykrecic. Ja swojego czyszcze co 3-8dni bo temp. skacze mi z
25 na 80*C - trudne warunki uzytkowania, pracowalem na nim doslownie
wszedzie, w domu trzeba laptopa czyscic co kilka miesiecy i rozwalanie
calego to klopot, a dla niektorych wrecz problem niemozliwy do
przeskoczenia.

Jesli ktos sie orientuje, moze poda spis wszystkich porducentow notebook'ow
oraz kadlubkow, ktore umozliwiaja dostep do wiatraka - przyda sie to
zapewne kolejnym szukajacym.

Przemysl zatem raz jeszcze, czy potrzeba Ci notebook'a.

Data: 2011-04-18 08:13:42
Autor: Artur\(m\)
Laptop w okolicach 3 tysiecy

Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:invj9d$fhi$1mx1.internetia.pl...
Poniewaz chodzi mi tez o opinie na jakich producentow warto zwrocic uwage, ostatni raz laptopa kupowalem 3 lata temu i zwyklego biurowego a od tego czasu sporo sie zmienilo.

W  wydajno¶ci. Nie  cenie
Dobry laptop (z wyższymi wymaganiami) kosztuje
(jak przed laty) >> niż 3 tysiaki.

Artur(m)

Data: 2011-04-10 18:15:39
Autor: Q
Laptop w okolicach 3 tysiecy
Grafika... w stacjonarce mam już leciwe 8800GT , pewnie s± w laptopach szybsze.

a ile dales za te swoje "leciwe 8800GT"? :)
1000zl? 800zl? - "na oko" tyle stala w latach 2007/2008;

ciezko bedzie dostac w dzisiejszych czasach jej odpowiednik
w laptopach a jak juz dostaniesz, to raczej nie w tym przedziale cenowym;

wszedzie jest polityka go green, co w tlumaczeniu znaczy "plac tyle samo, ale za mniej wydajny sprzet" ;)

Data: 2011-04-13 15:00:26
Autor: boxfish
W dniu 2011-04-09 02:13, Norbert pisze:
[...]

Zwieksz budżet do 6-7 tys a będziesz miał wszystko czego chcesz i będziesz zadowolony

Data: 2011-04-13 15:09:02
Autor: boxfish
W dniu 2011-04-13 15:00, boxfish pisze:

Zwieksz budżet do 6-7 tys a będziesz miał wszystko czego chcesz i
będziesz zadowolony

wejdĽ na stronę della wybierz model 17" i dostosuj sobie go do własnych potrzeb, potem napisz o ile więcej wyszło ponad 3 tys - wiem dell jest droższy niż inne marki ale  w tym przypadku pelcam della lub lenovo

Data: 2011-04-13 15:31:53
Autor: Przesmiewca
boxfish <cicior@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Lenovo ma w swojej ofercie laptoki, ktorych w zyciu bym nie kupil.
I nie chodzi o parametry, ale awaryjnosc oraz podejscie do klienta.
Ot chociazby model  IdeaPad Y560P. Wystarczy poczytac opinie
uyztkownikow  - wiec ja bym tak bezkrytycznie (w stylu Lenovo to Lenovo)
nie podchodzil do tematu.

Laptop w okolicach 3 tysiecy