Laptop z IPS

Data: 2014-10-25 09:04:58
Autor: fifak
Laptop z IPS
Czy coś się zmieniło w temacie tanich laptopów do neta z ips?

czy dalej trzeba trzy klocki wydać na 15" laptop z IPS?

Procesor może być nawet pentium albo tanie i3
dysk przydał by się SSD ale zwykły tez może być

tylko jak najtańszy z matrycą ~~15" IPS

nie trawiÄ™ TN w laptopach

Data: 2014-10-25 14:46:33
Autor: januszek
Laptop z IPS
fifak napisa?(a):

Czy coś się zmieniło w temacie tanich laptopów do neta z ips?

Tanich laptopow z IPS nigdy nie bylo i to sie nie zmienilo.

czy dalej trzeba trzy klocki wydać na 15" laptop z IPS?

Tak.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-10-25 18:16:01
Autor: z
Laptop z IPS
W dniu 2014-10-25 o 16:46, januszek pisze:

To zawężam wymagania. Żeby chociaż miał matow± matrycę :-)

Data: 2014-10-26 14:00:34
Autor: ApostatA
Laptop z IPS
W dniu 2014-10-25 o 18:16, z pisze:
W dniu 2014-10-25 o 16:46, januszek pisze:

To zawężam wymagania. Żeby chociaż miał matow± matrycę :-)

szukaj ofertę Karen na allegro, sprzedaj± tam Lenovo w jakis nietypowych konfiguracjach (a w tej samej cenie co konkurencja): pełny win8, matowe ekrany, dyski hybrydowe albo SSD. Np:
http://allegro.pl/laptop-lenovo-b5400-pentium-3550m-4gb-ssd128-win8-i4699678394.html

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-26 21:33:26
Autor: Poldek
Laptop z IPS
ApostatA wrote:
[...]

Fajny laptop w tanich pieni±dzach, tylko co zrobić z LAN 100 Mbit?

Data: 2014-10-27 20:23:23
Autor: G Nowak
Laptop z IPS
On 26/10/2014 20:33, Poldek wrote:

http://allegro.pl/laptop-lenovo-b5400-pentium-3550m-4gb-ssd128-win8-i4699678394.html

Fajny laptop w tanich pieni±dzach, tylko co zrobić z LAN 100 Mbit?

Sieciowka na USB3. Ja w domowym laptopie mam tylko WIFI i jakos zyje ;-)

--
Pozdr

Data: 2014-10-31 10:25:00
Autor: Poldek
Laptop z IPS
G Nowak wrote:
[...]

WiFi doskonale nadaje się do przegl±dania internetu. Jeszcze przez chwilę, bo lata moment ł±cza 250-500 Mbit będ± standardem i wtedy po WiFi będzie już "zmulało", z powodu zbyt wielu sieci wzajemnie się zakłócaj±cych.
Jeżeli jednak laptop ma działać w sieci lokalnej, czyli ł±czyć się z innymi komputerami/serwerami w LANie i wymieniać pliki, czytać i edytować pliki zapisane w sieci lokalnej itp. to na WiFi bym nie polecał. Taka prosta rzecz, jak przegl±danie zdjęć zrobionych współczesn± cyfrówk± i zapisanych na NASie po WiFi może być męczarni±, podczas gdy po gigabicie odbywa się jakby zdjęcia były zapisane lokalnie.

Data: 2014-10-25 18:51:00
Autor: fifak
Laptop z IPS
W dniu 2014-10-25 16:46, januszek pisze:
fifak napisa?(a):

[...]

nie jest Ĺşle:

http://allegro.pl/czerwony-laptop-toshiba-l50-fullhd-ips-i3-4gb-w8-1-i4718408003.html

Data: 2014-10-27 11:49:52
Autor: Gotfryd Smolik news
Laptop z IPS
On Sat, 25 Oct 2014, fifak wrote:

W dniu 2014-10-25 16:46, januszek pisze:
fifak napisa?(a):

Czy co¶ się zmieniło w temacie tanich laptopów do neta z ips?

nie jest Ľle:

http://allegro.pl/czerwony-laptop-toshiba-l50-fullhd-ips-i3-4gb-w8-1-i4718408003.html

....fifak o "niebłyszczeniu" przypomniał sobie dopiero póĽniej ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-27 14:54:48
Autor: fifak
Laptop z IPS

...fifak o "niebłyszczeniu" przypomniał sobie dopiero póĽniej ;)

znaczy nic nie zapomniałem bo jak najbardziej wolę błyszcz±c± matrycę, miałem monitor z błyszcz±c± matryc± i tęsknię za nim (GATEWAY FHD2400)

Data: 2014-10-28 11:25:59
Autor: Przemysław Ryk
Laptop z IPS
Dnia Mon, 27 Oct 2014 14:54:48 +0100, fifak napisał(a):

...fifak o "niebłyszczeniu" przypomniał sobie dopiero później ;)

znaczy nic nie zapomniałem bo jak najbardziej wolę błyszczącą matrycę, miałem monitor z błyszczącą matrycą i tęsknię za nim (GATEWAY FHD2400)

Można Cię dotknąć?
/me cierpiący katusze za każdym razem, jak ma do iMaca siąść…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ĺ»ycie jest zbyt ciÄ™zkie, by przykĹ‚adać do niego wagÄ™.         (S.J. Lec) ]

Laptop z IPS