Laptop z drukarką

Data: 2011-05-14 09:09:18
Autor: Krzysztof Kucharski
Laptop z drukarką
Witam

Użytkownik "Uni" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości news:4DCD7147.E306C053wp.pl...
Kiedyś - na początku tego tysiąclecia ;-)  w 2002 r. widziałem laptopa
który w swoich zasobach miał drukarkę - laptop był trochę grubszy, za
jego ekranem był papier A4 który po wydruku wychodził od przodu
laptopa w dolnej jego części i ku mojemu zdziwieniu był z początku lat
90-tych..
[...]

Może to był IBM Convertible? A może EPSON HX? Albo GAVILAN SC?
;-)

A teraz już poważnie - takie rozwiązanie, choć mające sporo zalet, posiada tez kilka wad. I to poważnych. Zwiększenie masy, rozmiarów i ceny to tylko te najważniejsze z nich. Jak widać - nie przyjęło się toto na rynku.
Za to istnieje inne rozwiązanie Twojego problemu. Mam na myśli specjalizowane "plujki" (atramentówki), zaprojektowane jako urządzenia przenośne. Osobiście używałem kiedyś HP DJ 340. Na szczęście juz nie muszę ;-)
Aktualnie produkowane to np. HP DJ 460.
Inni producencji też oferuja podobne rozwiązania. Poszukaj, może znajdziesz coś, co będzie dla Ciebie bardziej odpowiednie.

Pozdarwiam - Krzysztof Kucharski

Laptop z drukarką