Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu

Data: 2017-09-02 18:05:46
Autor: t-1
Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
W dniu 2017-08-26 o 12:51, JoteR pisze:
Czy ktoś zna może jakąś linię laptopów, które mają ze 2 złącza USB z tyłu?

Ten ma chyba trochę gniazd z tyłu:
https://restartplus.pl/dell-m4700-i7-8gb-128gb-ssd-nvidia-windows-7-professional/5

Data: 2017-09-02 23:05:33
Autor: JoteR
"t-1" napisał:

[...]

Ba, taki Precision (lub jego następca - m4800) spełniałby wszystkie moje oczekiwania z dużym naddatkiem (waga jest mi poniekąd obojętna). Ale przy tej cenie w grę wchodziłby tylko jakiś poleasingowiec (zresztą nowego i tak już się nie dostanie) - wątpliwe, czy w lepszym stanie, niż aktualnie używany laptop. Temu egzemplarzu przyglądałem się w ubiegłym tygodniu, ale ta nierówno podświetlona matryca i nordycka klawiatura wykreśliła go z kręgu zainteresowania.

JoteR

Data: 2017-09-03 21:33:27
Autor: t-1
W dniu 2017-09-02 o 23:05, JoteR pisze:

[...]

Nie to, żebym namawiał.
Ale można znaleźć inne egzemplarze, tańsze i z większym dyskiem ssd.

http://laptopykomputery.pl/uzywane-dell-precision-m4700-windows-7-pro-coa,c5,p1212,pl.html

Data: 2017-09-03 22:22:49
Autor: JoteR
"t-1" napisał:

Nie to, żebym namawiał.
Ale można znaleźć inne egzemplarze, tańsze i z większym dyskiem ssd.

http://laptopykomputery.pl/uzywane-dell-precision-m4700-windows-7-pro-coa,c5,p1212,pl.html

To nie ty musisz mnie namawiać, tylko ja muszę namówić żonę, aby zaakceptowała na stole taką (nie ma co ukrywać) kobyłę. Ale najpierw musiałby paść aktualnie używany laptop. Sam lub... <pomysłowy Dobromir mode on> ...gdzież też ja ten wkrętak... ;->

JoteR

Data: 2017-09-04 11:52:47
Autor: Adam
W dniu 2017-09-03 o 22:22, JoteR pisze:
"t-1" napisał:

[...]

Przecież to nie kobyła.
Kobyły to niektóre 17-tki, zwłaszcza gamingowe, albo ewentualnie coś z Lenovo serii W7xxDS (z wbudowanym drugim monitorem).

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-09-04 13:35:22
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-09-04 o 11:52, Adam pisze:

[...]

Dla niektórych kobyły zaczynają się od piętnastek.
Dla tych dla których przenośność to trasa biurko - bagażnik auta
piętnastki uważają za jeszcze mobilne.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-04 16:46:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu

"RadoslawF" oojdpr$lrj$1@node1.news.atman.pl

Dla tych dla których przenośność to trasa biurko - bagażnik auta piętnastki uważają za jeszcze mobilne.

IMO granicę wyznacza masa, nie wymiar/gabaryt...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-04 17:22:27
Autor: JoteR
"Adam" napisał:

To nie ty musisz mnie namawiać, tylko ja muszę namówić żonę,
aby zaakceptowała na stole taką (nie ma co ukrywać) kobyłę. [...]

Przecież to nie kobyła.

Nie, wcale, ależ skąd. 3,5 kilo żywej w sensie martwej wagi to piórko.
Weź jednak pod uwagę, że tę (tą?) niekobyłę będzie musiała podnosić moja TŻ i to jedną ręką, drugą - uzbrojoną w ściereczkę - przecierając stół.

JoteR

Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu