Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

Data: 2018-09-30 22:16:14
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

Powitanko,

g) wygodna klawiatura
j) matryca około 13 cali, max do 15.

Albo wygodna klawiatura, albo max 15 cali. Pancerny i o rakietowych osiągach jest Dell Precision 6600. Waży co prawda 4,5 kg i zasilacz ma ćwierć kW, ale coś za coś.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-09-30 22:27:56
Autor: Sebastian Biały
On 9/30/2018 10:16 PM, Pawel "O'Pajak" wrote:
> Albo wygodna klawiatura, albo max 15 cali.

No właśnie niekoniecznie. Wspomniany F-S E4010 był raczej małym laptopem, ale z wygodną klawiaturą. Nie chodzi o wymiar tylko o wyczuwalny skok. Moja obecna w Acerze powoduje że nagminnie trace literki. Brakuje mi histerezy, takiej namiastki klawiatury mechanicznej. Ta niewielka ale wyczuwalna histereza była w F-S.

> Pancerny i o rakietowych
> osiągach jest Dell Precision 6600. Waży co prawda 4,5 kg i zasilacz ma
> ćwierć kW, ale coś za coś.

Drogie i tylko 2xxx :D Ale obejrzę, może faktycznie warto.

Data: 2018-10-02 08:20:53
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 30 września 2018 22:28:10 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]

 > ćwierć kW, ale coś za coś.

Drogie i tylko 2xxx :D Ale obejrzę, może faktycznie warto.

https://amso.pl/pol_m_Poleasingowe_Laptopy_Z-procesorem-Intel-Core-i5-190.html?filter_traits%5B63%5D=593,2100&filter_producer=1142347122

mam dell z prockiem 3320  polesingowy
nowy dysk ssd + 8 GB
od trzech lat uzywany przez ze mnie i dwóch chłopaców
od ok roku bardzo intensywanie bo odkryli robloxa-gre internetową

in minus
- wiesz się wifi ale pomaga reconect
- klawisz strzałka w dół nie działa od jakiegoś czasu
- brak fizycznej polskiej klawiatur
- na bateri daje rady około godziny ale generalnie jest na kablu

in plus
- działa

Data: 2018-10-02 18:16:53
Autor: Sebastian Biały
On 10/2/2018 5:20 PM, Bolko wrote:
mam dell z prockiem 3320  polesingowy

Dziekuję za linka, obejrzę. Jednak Delle zawsze mi nie pasowały z tej półki cenowej ze względu na matryce 1366. Jakakolwiek lepsza powodowała gwałtowny wzrost ceny w sprzęcie poleasingowym. Pewno jakiś artefakt strategi leasingowania kilka lat temu. Poszukam.

Data: 2018-10-03 08:05:41
Autor: Bolko
W dniu wtorek, 2 października 2018 18:17:10 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]

Dziekuję za linka, obejrzę. Jednak Delle zawsze mi nie pasowały z tej półki cenowej ze względu na matryce 1366. Jakakolwiek lepsza powodowała gwałtowny wzrost ceny w sprzęcie poleasingowym. Pewno jakiś artefakt strategi leasingowania kilka lat temu. Poszukam.

A mogę wiedzieć jakie to ma znaczenie ?
Bo o ile rozumiem sens Twoich wymagań poza jednym to 1600xcoś
To ma jakieś znaczenie dla normalnego człowieka?
Bo szukałem czegoś  takiego i ciężko znaleść
Pytanie czy warto

Data: 2018-10-03 08:08:30
Autor: Bolko
W dniu środa, 3 października 2018 17:05:43 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
To ma jakieś znaczenie dla normalnego człowieka?
Bo szukałem czegoś  takiego i ciężko znaleść

aż zmieniłem w innym laptopie rozdzielczość 1600x900 z ekranem 12 cali
hmm no różnicy to nie bardzo widzę

Data: 2018-10-03 22:37:37
Autor: Sebastian Biały
On 10/3/2018 5:08 PM, Bolko wrote:
aż zmieniłem w innym laptopie rozdzielczość 1600x900 z ekranem 12 cali

Wymieniłes matrycę :) ?

Data: 2018-10-03 22:37:06
Autor: Sebastian Biały
On 10/3/2018 5:05 PM, Bolko wrote:
A mogę wiedzieć jakie to ma znaczenie ?

Otwieram dowolne srodowisko do programowania. Mam masę okienek. Musze je jakoś poukładać. Im wieksza rozdzielczośc tym wiecej miejsca pozostaje na kod.

To ma jakieś znaczenie dla normalnego człowieka?

Ja nie jestem normalny.

Pytanie czy warto

To kluczowe jesli laptop nie jest do dicking around.

Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania