Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

Data: 2018-10-02 12:02:31
Autor: ń
Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
EliteBooki mają HDMI?
Q...mi rzucam na swojego, że jednak nie ma :-(
BTW jeśli już to z DreamColor.

-- -- -
HDMI
skłaniam się ku elitebook

Data: 2018-10-02 05:24:35
Autor: Airless
W dniu wtorek, 2 października 2018 12:02:28 UTC+2 użytkownik ń napisał:
EliteBooki mają HDMI?
Q...mi rzucam na swojego, że jednak nie ma :-(
> [...]

HDMI jest w np. 13" EliteBooku 830 G5. Zwyczajowo wstawiają DisplayPort.

Data: 2018-10-02 18:18:53
Autor: Sebastian Biały
Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
On 10/2/2018 12:02 PM, ń wrote:
EliteBooki mają HDMI?

Niektóre. Bywają też VGA i DP.

BTW jeśli już to z DreamColor.

Wiem, miałem w rekach. Ale wcale nie jest latwo taki znaleźć w rozsadnych pieniądzach, jednak jak już na czymś oszczędzano, to własnie na matrycach.

Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania