Laptop zamknięty

Data: 2016-11-09 22:55:26
Autor: Smok Eustachy
Laptop zamknięty
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na rynku dają radę?

Data: 2016-11-10 03:52:34
Autor: Akarm
Laptop zamknięty
W dniu 09.11.2016 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
rynku dają radę?

Wszystkie?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-10 08:20:04
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-09 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
rynku dają radę?

Żadne ale też wszystkie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 08:45:51
Autor: Robert Wańkowski
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 08:20, Chris pisze:
[...]

Reasumując. Zależy to od ustawień w systemie lub BIOS-ie?

Robert

Data: 2016-11-10 09:03:20
Autor: Chris
Laptop zamknięty
[...]

Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie pograsz ALE z zamkniętą klapką lapek może coś tam sobie liczysz, przesyłać dane więc dla tego da się ale też nie da się.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 08:19:53
Autor: Dominik Ałaszewski
Laptop zamknięty
Dnia 10.11.2016 Chris <actchris@gazeta.pl> napisał/a:

Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie

Dobrze, że mój laptop o tym nie wie :-)

Data: 2016-11-10 09:20:55
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 09:19, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 10.11.2016 Chris <actchris@gazeta.pl> napisał/a:

Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie

Dobrze, że mój laptop o tym nie wie :-)

Chyba że masz zew monitor :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 09:34:13
Autor: Adam
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 09:20, Chris pisze:
[...]

Albo stacja dokująca, a do niej podpięte wszystkie peryferia.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-11-10 08:48:57
Autor: Dominik Ałaszewski
Laptop zamknięty
Dnia 10.11.2016 Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał/a:

Albo stacja dokująca, a do niej podpięte wszystkie peryferia.

Akurat stacja dokująca z peryferiami, aczkolwiek zdalnie (rdp, vnc) też przecież można.

Data: 2016-11-11 15:27:37
Autor: jakson
Laptop zamknięty
Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie pograsz ALE z zamkniętą klapką lapek może coś tam sobie liczysz, przesyłać dane więc dla tego da się ale też nie da się.

Popracujesz (zewnetrzny monitor, widi, rdp, vnc, ssh, ...).
Moze tez sluzyc za serwer/klient (http, torrent, ...).

Data: 2016-11-10 10:51:32
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
BIOS to raczej nic do tego nie ma (no chyba, że ktoś się spotkał).
W systemie trzeba ustawić reakcję na zamknięcie klapy (ekranu).
No i kwestia chłodzenia (zamknięcie pogarsza wentylację), zadbałbym o chłodzenie od spodu.

-- -- -
Zależy to od ustawień w systemie lub BIOS-ie?

Data: 2016-11-10 11:40:59
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 10:51,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Od 3 mój laptop z serii gaming (czyli mocna sztuka)pracuje właściwie non-stop i nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę Zalmana pod laptopem która pracuje non-stop.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 13:18:23
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
Można też wstawić do lodówki / zamrażarki (kable wyprowadzić przez uszczelkę) i pisać "nie mam problemów z chłodzeniem".
Obudowa od Netgera tak mi napie...a wiatrakiem (nawet w szafie), że chyba zaraz to zrobię.

BTW chętnie bym spożytkował ciepło wydzielane przez domowe urzadzenia elektroniczne na podgrzewanie wody w akwarium :-o

-- -- -
nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę

Data: 2016-11-10 04:45:43
Autor: smokeustachy
Laptop zamknięty
Właśnie chodzi mi o przegrzewanie się lapusia.

Data: 2016-11-10 04:59:16
Autor: smokeustachy
Laptop zamknięty
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Data: 2016-11-10 17:02:30
Autor: z
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 13:59, smokeustachy@gmail.com pisze:
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Też szukałem czegoś małego (małej obudowy) ale skończyło się "na pająka" za monitorem :-)

Data: 2016-11-11 15:30:30
Autor: jakson
Laptop zamknięty
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Np. Gigabyte BRIX i podobne:
http://www.ceneo.pl/43073069

Data: 2016-11-11 15:32:24
Autor: jakson
Laptop zamknięty
Np. Gigabyte BRIX i podobne:
http://www.ceneo.pl/43073069

Tu jakis tani/okrojony:
https://www.morele.net/komputer-gigabyte-brix-gb-bace-3160-943191/
Oczywiscie kazdy wchodzi na VESA.

Data: 2016-11-11 15:41:24
Autor: WAM
Laptop zamknięty
On Thu, 10 Nov 2016 04:59:16 -0800 (PST), smokeustachy@gmail.com
wrote:

A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?
Na oku nie, ale na kilkudziesięciu biurkach mam HP USDT (z zewnętrznym
zasilaczem laptopowym). Niestety HP się wycofało z tej obudowy więc
przerzuciłem się na Fujitsu Esprimo Q (520/920) z tymże tam zasilacz
już grzeje w środku a dotarcie do płyty głównej wymaga wiele czasu i
kręcenia podczas gdy w HP zajmuje to 5 sekund: odkręcenie (dłonią)
jednego wkręta i przesunięcie górnej obudowy w tył kompa. W Fujitsu
prosty dostęp serwisowy jest tylko do RAM, dysku i napędu.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-11-12 09:02:01
Autor: Michal Lukasik
Laptop zamknięty
On 10/11/2016 12:59, smokeustachy@gmail.com wrote:
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Sprecyzuj "malutkie" i zastosowanie (platforma, OS), bo jest tego pełno.

--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2016-11-12 16:38:46
Autor: Smok Eustachy
Laptop zamknięty
W dniu 12.11.2016 o 10:02, Michal Lukasik pisze:
On 10/11/2016 12:59, smokeustachy@gmail.com wrote:
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Sprecyzuj "malutkie" i zastosowanie (platforma, OS), bo jest tego pełno.

No takie gówienka małe
2. x86
3. Windows. 7 albo ostatecznie 10

Data: 2016-11-11 15:24:24
Autor: jakson
Laptop zamknięty
Od 3 mój laptop z serii gaming (czyli mocna sztuka)pracuje właściwie non-stop i nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę Zalmana pod laptopem która pracuje non-stop.

"jedynie"...
:P

Data: 2016-11-11 19:27:29
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 11.11.2016 o 15:24, jakson pisze:
[...]

Czasami gram w bardziej wymagające gry i wydaje mi się że wtedy się przydaje a tak to po prostu sobie pracuje czerpiąc zasilanie z USB i daje mi większy komfort pracy ze względu na pochylnie laptopa. W spoczynku i bez pracy zew karty graficznej nie widzę różnic w nagrzaniu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-12 09:04:14
Autor: Michal Lukasik
Laptop zamknięty
On 11/11/2016 18:27, Chris wrote:

[...]

No to zdejmij, wyłącz, sprawdź... Rzeczywistość może okazać się zaskakująca. ;D
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2016-11-12 15:32:59
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 12.11.2016 o 10:04, Michal Lukasik pisze:
[...]

Długo nic nie miałem i nie widzę różnicy w spoczynku, w czasie grania pewnie ma znaczenie ale jak stoi brak różnic. Możliwe jest że lapek ma tak zaprojektowane kanały wentylacyjne że stanie na blacie nie przeszkadza mu w cyrkulacji powietrzem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-11 22:44:25
Autor: Marsjanin
Laptop zamknięty
Dnia Thu, 10 Nov 2016 10:51:32 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

No i kwestia chłodzenia (zamknięcie pogarsza wentylację)

Znaczy  jak ktoś  ma wlot  powietrza głównie  pomiędzy klawiszami,  to
rzeczywiście może pogorszyć wentylację...

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2016-11-10 09:49:42
Autor: ToMasz
Laptop zamknięty
W dniu 09.11.2016 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
rynku dają radę?
Jak dlamnie to dziwne pytanie. Napewno wszystkie które miałem w ręce. mało tego, od roku mam laptopa który robi jako modem i zarządzanie siecią. nie posada wogóle ekranu i działa.
ToMasz

Data: 2016-11-10 16:57:00
Autor: t-1
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-09 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
rynku dają radę?
Zamknięcie klapki wygasza ekran a więc znacząco maleje pobór energii.
Więc w czym by miało to przeszkadzać a nie pomagać laptopowi?

Data: 2016-11-10 17:09:46
Autor: Trefniś
Laptop zamknięty
W dniu .11.2016 o 16:57 t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:

[...]

Jest znacznie lepiej, niż piszesz!
Przy odpowiednim ustawieniu, zamknięcie klapki może także wprowadzić lapka  w stan hibernacji.
Wtedy pobiera symboliczne ilości energii :)
Ale czy o to chodziło Smokowi? Wątpię...

--
Trefniś

Data: 2016-11-10 21:37:07
Autor: t-1
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 17:09, Trefniś pisze:
[...]

Jakbyś przeczytał o co pytał twórca wątku, to byś wiedział, ze chodzi o PRACĘ laptopa z zamknięta klapką.
Mniej pisz więcej czytaj.

Data: 2016-11-10 21:58:18
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
Przy klawiaturze wyspowej jest łatwiej zrobić w klapce otwory na palce do poszczególnych klawiszy.
No i zdecydowanie łatwiej przy łech-tacz-ce niż przy tacz-padzie.

-- -- -
chodzi o PRACĘ laptopa z zamknięta klapką.

Data: 2016-11-11 01:28:54
Autor: Smok Eustachy
Laptop zamknięty
W dniu 10.11.2016 o 21:58,  ąćęłńóśźż pisze:
Przy klawiaturze wyspowej jest łatwiej zrobić w klapce otwory na palce do poszczególnych klawiszy.
No i zdecydowanie łatwiej przy łech-tacz-ce niż przy tacz-padzie.

Możesz podłączyć do telewizora

Data: 2016-11-11 13:43:54
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
Azjatyckie cfaniaki robią telewizory bez wejść d-Sub i DP, a smart emerikan bojz zaczęli projektować laptopy bez hdmi.

-- -- -
Możesz podłączyć do telewizora

Data: 2016-11-13 19:57:04
Autor: Trefniś
Laptop zamknięty
W dniu .11.2016 o 21:37 t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:

[...]

"Wujku" dobra rada, nie zrozumiałeś kpiny.
Wyraźnie pisałeś "Zamknięcie klapki wygasza ekran", co jest bzdurą!

--
Trefniś

Data: 2016-11-13 20:00:14
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
W każdym dobrym komputerze wygasza.

-- -- -
"Zamknięcie klapki wygasza ekran", co jest bzdurą

Data: 2016-11-13 20:16:30
Autor: Trefniś
Laptop zamknięty
W dniu .11.2016 o 20:00  ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow> pisze:

W każdym dobrym komputerze wygasza.

-- -- -
"Zamknięcie klapki wygasza ekran", co jest bzdurą

Chyba, że go "zepsujesz" przez odpowiednią konfigurację.
Obaj z was fachowcy typu "nie ruszaj, bo zepsujesz" :)

--
Trefniś

Data: 2016-11-13 21:58:20
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
Wygaszanie ekranu lcd to funkcja niejako 'sprzętowa' niezależna od systemu (i od komendy 'nic nie rób').
Oczywiście nie każdy producent musi ją zaimplementowac, tylko po co zamknięty ekran ma świecić w klawisze z odległości milimetra?

-- -- -
Chyba, że go "zepsujesz" przez odpowiednią konfigurację.

Data: 2016-11-13 23:05:29
Autor: Trefniś
Laptop zamknięty
W dniu .11.2016 o 21:58  ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow> pisze:

[...]

Przestań bzdurzyć!
Poszukaj w sieci jak konfigurować zamykanie klapy pod różnymi systemami  operacyjnymi i zdaj tu relację. Nauczysz się czegoś, oświecisz grupę i  pozbędziesz się chęci udawania wiedzy i kompulsywnej obrony jej braków.
A wcześniej poczytaj o netykiecie usenetu, jak cytować itd.
EOD, bo mi szkoda czasu...

--
Trefniś

Data: 2016-11-14 08:16:16
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
Pokaz mi dobrego laptopa swiecacego zamknietym ekranem w klawisze.
Nawet, jeżeli system "nic nie robi", to w dobrych laptopach zamknięty ekran się wygasza.

-- -- -
Poszukaj w sieci jak konfigurować zamykanie klapy pod różnymi systemami  operacyjnymi i zdaj tu relację.

Data: 2016-11-14 11:38:47
Autor: pueblo
Laptop zamknięty
Witaj ąćęłńóśźż, 14 lis 2016 w news:o0bobh$ki8$1node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:
[...]
Racja. Chyba każdy lapek z jakim się spotkałem wygaszał ekran po zamknięciu klapy, nawet jeśli w ustawieniach zasilania nie było przypisanej żadnej akcji do tej operacji - zamknięcia, hibernacji, uśpienia itp. Ten z którego teraz piszę (W7)wygasza ekran 2-3 cm nad palmrestem.

Data: 2016-11-10 22:40:29
Autor: Irokez
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-09 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
rynku dają radę?

Dell Latitude serii E6xxx (np mój E6320) bez problemów

--
Irokez

Data: 2016-11-15 12:06:26
Autor: Jacek
Laptop zamknięty
W dniu 09.11.2016 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
rynku dają radę?
O ile nie masz ustawionego wyłączenia lub hibernacji przy zamkniętej pokrywie, to chyba każdy. U mnie przewinęło się kilka laptopów i każdy działał normalnie po zamknięciu, na przykład odtwarzał filmy na zewnętrznym ekranie. Były to ASUSy NV50VN, EE-PC 1215N, Zenbook UX303B i Dell Inspiron 15 z serii 7000.
Jacek

Data: 2016-11-17 22:13:18
Autor: m
Laptop zamknięty
W dniu 09.11.2016 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na rynku dają radę?

Powiem jaki nie daje rady - Toshiba Z830-10H (i pewnie następcy też
nie). Nie daje rady bo nie sposób go włączyć/wybudzić kiedy jest
zamknięty. Muszę otworzyć klapę, jeżeli jest wyłaczony to włączyć,
podłączyć usb, zamknąć, wtedy zaśnie i wtedy dopiero reaguje na wake on
usb.

To samo było z lenovo y530 (chyba), to samo z toshiba satellite Ucostam,
tylko HP pavilion dv6000 (symbol też z pamięci) dawał się włączyć przy
zamknietej klapie, ale tylko pilotem na podczerwień.

Więc pytanie nie jest bezzasadne i jeżeli chcesz móc laptopa używać bez
otwierania go co jakiś czas, to obawiam się że tylko niektóre tak dadzą
radę.

p. m.

Data: 2016-11-18 00:48:36
Autor: Smok Eustachy
Laptop zamknięty
W dniu 17.11.2016 o 22:13, m pisze:

Więc pytanie nie jest bezzasadne i jeżeli chcesz móc laptopa używać bez
otwierania go co jakiś czas, to obawiam się że tylko niektóre tak dadzą
radę.

MOże być otwierany

Data: 2016-11-18 10:00:25
Autor: m
Laptop zamknięty
W dniu 18.11.2016 o 00:48, Smok Eustachy pisze:
[...]

No to w zasadzie każdy się nada.

p. m.

Laptop zamknięty