Laptop zamknięty

Data: 2016-11-10 08:20:04
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-09 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
rynku dają radę?

Żadne ale też wszystkie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 08:45:51
Autor: Robert Wańkowski
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 08:20, Chris pisze:
[...]

Reasumując. Zależy to od ustawień w systemie lub BIOS-ie?

Robert

Data: 2016-11-10 09:03:20
Autor: Chris
Laptop zamknięty
[...]

Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie pograsz ALE z zamkniętą klapką lapek może coś tam sobie liczysz, przesyłać dane więc dla tego da się ale też nie da się.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 08:19:53
Autor: Dominik Ałaszewski
Laptop zamknięty
Dnia 10.11.2016 Chris <actchris@gazeta.pl> napisał/a:

Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie

Dobrze, że mój laptop o tym nie wie :-)

Data: 2016-11-10 09:20:55
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 09:19, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 10.11.2016 Chris <actchris@gazeta.pl> napisał/a:

Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie

Dobrze, że mój laptop o tym nie wie :-)

Chyba że masz zew monitor :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 09:34:13
Autor: Adam
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 09:20, Chris pisze:
[...]

Albo stacja dokująca, a do niej podpięte wszystkie peryferia.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-11-10 08:48:57
Autor: Dominik Ałaszewski
Laptop zamknięty
Dnia 10.11.2016 Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał/a:

Albo stacja dokująca, a do niej podpięte wszystkie peryferia.

Akurat stacja dokująca z peryferiami, aczkolwiek zdalnie (rdp, vnc) też przecież można.

Data: 2016-11-11 15:27:37
Autor: jakson
Laptop zamknięty
Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie pograsz ALE z zamkniętą klapką lapek może coś tam sobie liczysz, przesyłać dane więc dla tego da się ale też nie da się.

Popracujesz (zewnetrzny monitor, widi, rdp, vnc, ssh, ...).
Moze tez sluzyc za serwer/klient (http, torrent, ...).

Data: 2016-11-10 10:51:32
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
BIOS to raczej nic do tego nie ma (no chyba, że ktoś się spotkał).
W systemie trzeba ustawić reakcję na zamknięcie klapy (ekranu).
No i kwestia chłodzenia (zamknięcie pogarsza wentylację), zadbałbym o chłodzenie od spodu.

-- -- -
Zależy to od ustawień w systemie lub BIOS-ie?

Data: 2016-11-10 11:40:59
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 10:51,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Od 3 mój laptop z serii gaming (czyli mocna sztuka)pracuje właściwie non-stop i nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę Zalmana pod laptopem która pracuje non-stop.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-10 13:18:23
Autor: ąćęłńóśźż
Laptop zamknięty
Można też wstawić do lodówki / zamrażarki (kable wyprowadzić przez uszczelkę) i pisać "nie mam problemów z chłodzeniem".
Obudowa od Netgera tak mi napie...a wiatrakiem (nawet w szafie), że chyba zaraz to zrobię.

BTW chętnie bym spożytkował ciepło wydzielane przez domowe urzadzenia elektroniczne na podgrzewanie wody w akwarium :-o

-- -- -
nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę

Data: 2016-11-10 04:45:43
Autor: smokeustachy
Laptop zamknięty
Właśnie chodzi mi o przegrzewanie się lapusia.

Data: 2016-11-10 04:59:16
Autor: smokeustachy
Laptop zamknięty
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Data: 2016-11-10 17:02:30
Autor: z
Laptop zamknięty
W dniu 2016-11-10 o 13:59, smokeustachy@gmail.com pisze:
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Też szukałem czegoś małego (małej obudowy) ale skończyło się "na pająka" za monitorem :-)

Data: 2016-11-11 15:30:30
Autor: jakson
Laptop zamknięty
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Np. Gigabyte BRIX i podobne:
http://www.ceneo.pl/43073069

Data: 2016-11-11 15:32:24
Autor: jakson
Laptop zamknięty
Np. Gigabyte BRIX i podobne:
http://www.ceneo.pl/43073069

Tu jakis tani/okrojony:
https://www.morele.net/komputer-gigabyte-brix-gb-bace-3160-943191/
Oczywiscie kazdy wchodzi na VESA.

Data: 2016-11-11 15:41:24
Autor: WAM
Laptop zamknięty
On Thu, 10 Nov 2016 04:59:16 -0800 (PST), smokeustachy@gmail.com
wrote:

A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?
Na oku nie, ale na kilkudziesięciu biurkach mam HP USDT (z zewnętrznym
zasilaczem laptopowym). Niestety HP się wycofało z tej obudowy więc
przerzuciłem się na Fujitsu Esprimo Q (520/920) z tymże tam zasilacz
już grzeje w środku a dotarcie do płyty głównej wymaga wiele czasu i
kręcenia podczas gdy w HP zajmuje to 5 sekund: odkręcenie (dłonią)
jednego wkręta i przesunięcie górnej obudowy w tył kompa. W Fujitsu
prosty dostęp serwisowy jest tylko do RAM, dysku i napędu.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-11-12 09:02:01
Autor: Michal Lukasik
Laptop zamknięty
On 10/11/2016 12:59, smokeustachy@gmail.com wrote:
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Sprecyzuj "malutkie" i zastosowanie (platforma, OS), bo jest tego pełno.

--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2016-11-12 16:38:46
Autor: Smok Eustachy
Laptop zamknięty
W dniu 12.11.2016 o 10:02, Michal Lukasik pisze:
On 10/11/2016 12:59, smokeustachy@gmail.com wrote:
A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

Sprecyzuj "malutkie" i zastosowanie (platforma, OS), bo jest tego pełno.

No takie gówienka małe
2. x86
3. Windows. 7 albo ostatecznie 10

Data: 2016-11-11 15:24:24
Autor: jakson
Laptop zamknięty
Od 3 mój laptop z serii gaming (czyli mocna sztuka)pracuje właściwie non-stop i nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę Zalmana pod laptopem która pracuje non-stop.

"jedynie"...
:P

Data: 2016-11-11 19:27:29
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 11.11.2016 o 15:24, jakson pisze:
[...]

Czasami gram w bardziej wymagające gry i wydaje mi się że wtedy się przydaje a tak to po prostu sobie pracuje czerpiąc zasilanie z USB i daje mi większy komfort pracy ze względu na pochylnie laptopa. W spoczynku i bez pracy zew karty graficznej nie widzę różnic w nagrzaniu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-12 09:04:14
Autor: Michal Lukasik
Laptop zamknięty
On 11/11/2016 18:27, Chris wrote:

[...]

No to zdejmij, wyłącz, sprawdź... Rzeczywistość może okazać się zaskakująca. ;D
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2016-11-12 15:32:59
Autor: Chris
Laptop zamknięty
W dniu 12.11.2016 o 10:04, Michal Lukasik pisze:
[...]

Długo nic nie miałem i nie widzę różnicy w spoczynku, w czasie grania pewnie ma znaczenie ale jak stoi brak różnic. Możliwe jest że lapek ma tak zaprojektowane kanały wentylacyjne że stanie na blacie nie przeszkadza mu w cyrkulacji powietrzem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-11 22:44:25
Autor: Marsjanin
Laptop zamknięty
Dnia Thu, 10 Nov 2016 10:51:32 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

No i kwestia chłodzenia (zamknięcie pogarsza wentylację)

Znaczy  jak ktoś  ma wlot  powietrza głównie  pomiędzy klawiszami,  to
rzeczywiście może pogorszyć wentylację...

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Laptop zamknięty