Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy

Data: 2011-11-20 23:53:31
Autor: Piotr M
Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy
Jeżeli mogę, to się "podepnę". Bo w temacie jasności, ale od nowości. Bo jedne nowe laptopy mają jaśniejsze matryce od innych. I zauważyłem że te jaśniejsze to są bardziej "ziarniste". To możliwa reguła? A te ciemniejsze są bardziej takie aksamitne, więcej tonów mają i przyjemniejsze dla oka. A te ziarniste dają jak latarki jaskiniowe :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy