Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy

Data: 2011-11-21 22:25:02
Autor: Remek
Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy
Użytkownik "DooMiniK" napisał:

Czy ktoś może powiedzieć mi, na czym polega 'wypalenie' (zużycie) ekranu
LCD w laptopie? Może tak...

Kolego szanowny. Pamiętniki powinieneś pisać w kajeciku, ewentualnie na blogu. A
od porad odnośnie naprawy elektroniki są odpowiednie grupy i portale. pl.misc.
elektronika, Elektroda.pl.

Remek

Data: 2011-11-22 18:36:29
Autor: DooMiniK
On 21/11/2011 21:25, Remek wrote:
[...]

Modem nie wyrabia? ;-)

> A od porad odnośnie naprawy elektroniki są odpowiednie grupy i portale. pl.misc.
elektronika, Elektroda.pl.

.... i nie jest to oczywiście zupełnie związane z grupą sprzętową.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy