Laptopy z Markietów

Data: 2009-11-08 20:23:19
Autor: Jacek
Laptopy z Markietów
Przede wszystkim proponuje udac sie do najblizszej podstawowki, zeby
podszkolic pisownie jezyka polskiego.

Data: 2009-11-08 20:46:34
Autor: Mariusz
Laptopy z Markietów
On 2009.11.08 20:23, Jacek wrote:
Przede wszystkim proponuje udac sie do najblizszej podstawowki, zeby
podszkolic pisownie jezyka polskiego.

Piszesz nie na temat, to nie jest grupa poświęcona poprawnej pisowni w języku polskim.
Jeśli nie zrozumiałeś pytającego, masz prawo mu nie odpowiadać. Jego strata.

--
Mar

Data: 2009-11-08 21:43:17
Autor: bagno
Laptopy z Markietów
Mariusz wrote:
[...]

To nie jest grupa poświęcona czepianiu się ludzi którzy czepiają sie
analfabetów.

Dziwi mnie zawsze, że komuś chce się odpowiadać na taki bełkot. Chociaż
z drugiej strony to pewnie większość odpowiadających nawet nie zauważa,
że to z językiem polskim  ma niewiele wspólnego.

Data: 2009-11-08 22:29:56
Autor: qwerty
Laptopy z MarkietĂłw
Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hd7b57$mv8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
To nie jest grupa po¶więcona czepianiu się ludzi którzy czepiaj± sie
analfabetĂłw.

Dziwi mnie zawsze, że komu¶ chce się odpowiadać na taki bełkot. Chociaż
z drugiej strony to pewnie większo¶ć odpowiadaj±cych nawet nie zauważa,
Ĺźe to z językiem polskim  ma niewiele wspĂłlnego.

Sam nie jesteś lepszy...
Gdzie informacje o kodowaniu tekstu?

Data: 2009-11-10 19:14:38
Autor: Tomaszek
Laptopy z Markietów
Mariusz pisze:
Piszesz nie na temat, to nie jest grupa poświęcona poprawnej pisowni w języku polskim.
Jeśli nie zrozumiałeś pytającego, masz prawo mu nie odpowiadać. Jego strata.

Z tego co wiem, to grupa jest w hierarchii pl, a więc obowiązuje na niej język polski. Zwrócenie uwagi piszącemu, że pisze źle, jest chyba na miejscu?
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-10 19:41:29
Autor: Piotr Rezmer
Laptopy z Markietów [OT]
Tomaszek pisze:

Z tego co wiem, to grupa jest w hierarchii pl, a więc obowiązuje na niej język polski. Zwrócenie uwagi piszącemu, że pisze źle, jest chyba na miejscu?
Ale może to obcokrajowiec, może mieć problemy z polskim

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-11-10 19:46:33
Autor: Tomaszek
Laptopy z Markietów [OT]
Piotr Rezmer pisze:
Ale może to obcokrajowiec, może mieć problemy z polskim

Jakby o tym nadmienił w poście to czemu nie, a tak....

Data: 2009-11-10 20:56:29
Autor: Wiesław
Laptopy z Markietów
Dnia 08-11-2009 o 20:23 Jacek napisał na pl.comp.pecet:

Przede wszystkim proponuje udac sie do najblizszej podstawowki, zeby
podszkolic pisownie jezyka polskiego.

Od kiedy w podstawówkach zaczęli uczyć polskich liter bez ogonków?

--
Wiesław
Opera Mail

Laptopy z Markietów