Laptopy z Markietów

Data: 2009-11-09 04:11:00
Autor: Andrzej
Laptopy z Markietów
On 8 Lis, 18:46, Gupik <brudas25NOS...@interia.pl> wrote:
chcę kupić laptopa [ do 2 tyś ] Asus , MSI , Toshiba , najbliżej mam do
Media - Markt , Euro, Vobis , sporo sprzętu na wystawach, ceny tez takie
sobie, czy warto tak kupić. czy lepiej gdziekolwiek indziej, chcę kupić
sam laptop, bez systemu, i postawie linux,a na nim.

Do marketów daje się najczęściej sprzęt o rozwiązaniach technicznych z
niższej półki, tanie plastiki, słabe klawiatury. Np. taka toshiba
quosmio - super sprzęt tylko żadnych sterowników pod win xp czy linuxa
wszystko wyprodukowane tylko dla visty, Asus  taki sam przepadek -
tutaj serwis tez nie jest najlepszy, szczególnie pogwarancyjny - 1
serwis w kraju. Fujitsu - sprzęt do marketów psuje się tak często iż
czasami trudno nadążyć z naprawami.

Podsumowanie. Sprzęt marketowy to urządzenia dla ludu, który nie
przykłada się za bardzo do rozwiązana technicznych tylko do wizualnych
fajerwerków. Stworzony z myślą o użytkowaniu go max  do 2 lat.
Późniejsze naprawy szczególnie konstrukcji bardzo wyżyłowanych jest
kosztowne i nie opłacalne. lepiej kupić sobie następny, co przy
zakupie za 2000zł  nie jest przeszkodą, ale przy zakupie za 5000zł
jakiego HP z serii DV to już może być niekomfortowe rozwiązanie.

Data: 2009-11-09 18:35:15
Autor: Gupik
Laptopy z Markietów
Data: 2009-11-09 19:38:38
Autor: Radosław Sokół
Laptopy z Markietów
Gupik pisze:
http://www.x-kom.pl/index.php?show_prod=43865

Celeron.

https://ssl.allegro.pl/item797535976_moc_msi_vr630_amd_2x2gh_2gb_250gb_gf9100_kam_16.html

Strasznie wielki jak na notebooka.

Do jakich celów potrzebujesz komputera przenośnego?

Data: 2009-11-10 17:12:23
Autor: Gupik
Laptopy z Markietów
to ma byc dla taty, do przeglądania neta,

Data: 2009-11-10 18:46:30
Autor: Radosław Sokół
Laptopy z Markietów
Gupik pisze:
to ma byc dla taty, do przeglądania neta,

No to po co komputer przenośny?

Będzie z nim chodził po mieście albo jeździł do pracy?

Data: 2009-11-10 19:23:37
Autor: Gupik
Laptopy z Markietów
nie, w domu, będzie używany

Data: 2009-11-10 19:51:07
Autor: Radosław Sokół
Laptopy z Markietów
Gupik pisze:
nie, w domu, będzie używany

No to logika nakazuje szukać komputera *stacjonarnego*. Może
być mały, może być wolniejszy, ale po co bateria, niewymienne
wnętrze, marny panel LCD i słabej jakości klawiatura, skoro
nie trzeba go nosić i nie musi być lekki?

Data: 2009-11-10 22:00:03
Autor: z
Laptopy z Markietów
Radosław Sokół pisze:
Gupik pisze:
[...]

Nie koniecznie.
W domu też można na fotelu, łóżku ...
Ja po 8-12 godzinach pracy przy biurku chciałbym np. nie używać pozycji siedzącej. A że bez netu jak bez ręki :-) to marzy mi się lekki 1,6kg laptop 13" z mocnym prockiem. Zamiast telewizora mam w pokoju zewnętrzny lcd i głośniki.
Niestety trzeba na takie coś wydać ze 3000 zł. :-(
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/500537

Gdyby tylko do netu to coś takiego
http://www.ceneo.pl/3128109s
Nie dowiedziałem się jeszcze czy chodzi na tym np. Ubuntu

Taszczenie 15" 3 kg to już nieporozumienie.

Data: 2009-11-10 22:25:39
Autor: Tomaszek
Laptopy z Markietów
Radosław Sokół pisze:
[...]

Nie zawrócisz już tego biegu. Laptopy są po prostu modne, bo są lekkie, małe, w 100% przenośne. Mam takie wrażenie, że niedługo w segmencie komputerów domowych pozostaną już tylko laptopy:( To smutne, ale ku temu to zmierza.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-10 22:58:31
Autor: Gotfryd Smolik news
Laptopy z Markietów
On Tue, 10 Nov 2009, Tomaszek wrote:

w 100% przenośne. Mam takie wrażenie, że niedługo w segmencie komputerów domowych pozostaną już tylko laptopy:( To smutne, ale ku temu to zmierza.

  Chyba tak źle i tak szybko nie będzie, coś tam dla koneserów klasyki zostawią.
  Choćby dlatego, że "szpic rynku" ciągną giercmani, a tego żaden
notebook chwilowo nie przeskoczy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-13 09:06:48
Autor: Radosław Sokół
Laptopy z Markietów
Tomaszek pisze:
[...]

Wiesz co... Gdybym nic nie pisał w tej sprawie, to *na pewno*
bym nie zawrócił tego biegu. A tak mam jakąś szansę, a zde-
cydowanie *próbuję*.

A lepiej spróbować i przegrać niż nie spróbować i przegrać
na pewno.

Data: 2009-11-11 05:58:12
Autor: Piotr M
Laptopy z Markietów
Pewnego razu Radosław Sokół tak oto obwieścił(a):
Gupik pisze:
nie, w domu, będzie używany

No to logika nakazuje szukać komputera *stacjonarnego*.

Chyba Twoja. Ty dalej swoje. W domu nie ma potrzeby "mobilności"? Gdzie
zaczyna się Twoim zdaniem "mobilność", w miastach 5tyś czy pow 50tyś?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-11 06:28:27
Autor: JoteR
Laptopy z Markietów
"Piotr M" napisał:

nie, w domu, będzie używany

No to logika nakazuje szukać komputera *stacjonarnego*.

Chyba Twoja. Ty dalej swoje.

A Ty znowu ze swoją logiką studenta latającego po akademikach i między stancjami z przystankiem na Hot-Spota w McDonald's. Szanowny rodzic wątkotwórcy, jak mniemam, już dawno z tego wyrósł?

W domu nie ma potrzeby "mobilności"?

*W domu* zazwyczaj nie ma. Natomiast *w domu* istnieją znacznie większe priorytety niż mobilność - przede wszystkim duży i czytelny ekran, czego żaden notebook, zwłaszcza "z Markietów" nie zapewni. O pozostałych warunkach ergonomii było tu już tyle razy wałkowane, że szkoda bajtów na redundancję.

Gdzie zaczyna się Twoim zdaniem "mobilność", w miastach 5tyś czy pow 50tyś?

Zaczyna w wioskach i leśniczówkach. W miastach się kończy.
Zresztą - co to ma do rzeczy? Pytanie i odpowiedź były jasne:
">> Będzie z nim chodził po mieście albo jeździł do pracy?
nie, w domu, będzie używany"
Czyli nie w akademiku ani w McDonald's.
"Ergonomia, głupcze!" ;->

JoteR

Data: 2009-11-11 09:16:02
Autor: kamil
Laptopy z Markietów

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message news:2009111018510900grush.one.pl...
Gupik pisze:
[...]

A moze po prostu ktos nie ma ochoty sleczec jak kolek na krzesle po pracy? Caly dzien przed biurkiem spedzam i w weekend chetnie rzucam sie na kanape z laptopem na kolanach, zeby pobuszowac w internecie albo bajki z dzieciakiem poogladac. Taka mam fantazje, tak lubie i czy Tobie sie to podoba czy nie, laptopa nie sprzedam. Kobieta ma swoj laptop dokladnie w tym samym celu. Mam tez stacjonarny do gier czy powazniejszej pracy z uwagi na duzy monitor.

Pokazesz, co konkretnie jest nie tak z moja logika, czy po prostu nie stac cie i dorabiasz ideologie? ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-18 11:17:08
Autor: BartekK
Laptopy z Markietów
kamil pisze:
[...]

Dla tych co na kanapie - to można prościej i jeszcze wygodnie - klawiatura + mysz bezprzewodowa. A jak ekran tv (lcd, fullhd, również z "markietu" ;>)

No chyba że ktoś, tak jak ja, tv nie posiada...

Data: 2009-11-11 09:41:00
Autor: Irokez
Laptopy z Markietów
Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2009111018510900grush.one.pl...
Gupik pisze:
[...]

Akurat u mnie jest przenoszony z ławy na półke i spowrotem. Nie ma wydzielonego stanowiska bo po prostu nie ma na to miejsca.
No co teraz na to logika?
Dasz mi stacjonarke z jednym jedynym kablem który przeszkadzałby przy takiej operacji i dała się schowac do szuflady szafki?

Może Gupik ma ten sam problem?

pozdrawiam.

--
Irokez