Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24

Data: 2010-08-03 16:27:29
Autor: Marcin Rolicki
Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
Działająca w Warszawie telewizja TVN24 brutalnie cenzuruje wątki na forum przy
swoim sztandarowym programie Fakty. TVN24 blokuje praktycznie wszystko. Można
się o tym przekonać. Postanowiłem to tutaj umieścić, aby widzowie będą mieli
wgląd w to jakie są mechanizmy działania tej telewizji. Na wątek "Łapy precz
od VATU!"

"Jak ruszycie podatki, rejestruje firme na Litwie!"

pracownicy TVN24 zablokowali taką zwykłą odpowiedź

"Według PO ktoś musi sfinansować Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012.
Stąd te podwyżki. Same cena tego jednego niepotrzebnego  stadionu w Warszawie
to 2 mld złotych! Cena nowego szpitala (budowanego właśnie w Warszawie) to
zaledwie 220 mln złotych. A szpitale dla bezpieczeństwa Polaków powinny być co
50 lat burzone i wybudowane na nowo ze względu na przenikanie w strukturę
bakterii w tym gronkowca. Stadion, ile by za to było szpitali, szkół, itd ?
rząd Tuska właśnie zamroził budżetówce pensje, nie dostaną podwyżek
nauczyciele, policjanci, itd, to prawie pół miliona Polaków. Policjanci muszą
sfinansować system ochrony, szkolenia, infrastrukturę policyjną w czasie Euro
2012. Rząd zaoszczędzi na nich 800 mln złotych. W lipcu wzrosły ceny gazu o 12
groszy, przecięta rodzina zapłaci o 100 złotych więcej oraz gaz do samochodów
CNG. Teraz podwyżka VAT'u do 23%. Rząd PO-PSL zarobi z VAT-em na Polakach 5
mld złotych. Ktoś musi sfinansować na Euro 2012 autostrady, remonty sieci
dróg, kolei. Żeby Niemcy i Francuzi po Euro 2012 mogli TIR-ami szybko i
komfortowo jeździć z towarami przez Polskę do budowanej sieci supermarketów na
Ukrainie. Kto za to płaci? (fetę Euro 2012) Pan, Pani za to płaci. Podatkami i
podwyżkami."

TVN24 po wysłaniu odpowiedzi nie umieścił ją pod wątkiem. To przykład jak
TVN24 i brutalnie blokuje wolność wypowiedzi.

Data: 2010-08-03 16:30:18
Autor: Marcin Rolicki
Jeden z ocenzurowanych wątków TVN24
Łapy precz od VATU!!!!!!!!!!!!
http://www.tvn24.pl/1,251,24,73367424,190427684,3678400,0,forum.html

Spróbuj wysłać odpowiedź pod powyższy wątek jako swój, a zobaczysz, że cenzura
w TVN24 działa.

Data: 2010-08-03 19:18:32
Autor: Tomy M.
Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
To nic ... TVN ciągle lansuje PRAWDĘ że VAT wzrośnie o 1%
podczas gdy wzrost podatku VAT z 22% do 23% to wzrost o
4,7% !!!!!!!!

Tylko że Polacy nie rozumieją matematyki ... 90%
ludzi zapytanych na ulicy o prostą matematyczną regułę
mieszczącą się w matematyce na poziomie podstawówki
nie odpowie na pytanie.

Jesteśmy krajem idiotów i nieuków którzy mają się na ... Napoleonów.

Tomy M.

Data: 2010-08-03 20:00:39
Autor: BaX
Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24

To nic ... TVN ciągle lansuje PRAWDĘ że VAT wzrośnie o 1%
podczas gdy wzrost podatku VAT z 22% do 23% to wzrost o
4,7% !!!!!!!!

Za to właśnie zakończone wiadomości jako news dnia podały, że krzyż nie został dziś przeniesiony.
Czy to już TV Trwam?

Data: 2010-08-03 20:31:12
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-08-03 20:00, BaX pisze:

Za to właśnie zakończone wiadomości jako news dnia podały, że krzyż nie
został dziś przeniesiony.
Czy to już TV Trwam?

Kto upolitycznił sprawę krzyża?

Przypomnę fakty:

- Krzyż postawili harcerze
- Krzyż postanowił usunąć Komorowski (on pierwszy o tym powiedział)

Tomy M.

Data: 2010-08-03 22:19:40
Autor: BaX
[...]

???? ale co to ma wspólnego z newsem dnia? Widać dla TVP jest to większe wydarzenie niż np. podwyżka VAT-u

Przypomnę fakty:

- Krzyż postawili harcerze
- Krzyż postanowił usunąć Komorowski (on pierwszy o tym powiedział)

NIE, NIE usunąć tylko przenieść do kościoła czyli tam gdzie jego miejsce i poświęcić. Ponadto to było porozumienie pomiędzy tymi którzy ten krzyż wystawili, a władzami kościoła. Hołota która w większości dziś tam się zebrała to fanatycy, z religią maja tyle wspólnego co krzyżacy w średniowieczu.

Data: 2010-08-03 22:49:51
Autor: PaPi
Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
> z religią maja tyle wspólnego co krzyżacy w
średniowieczu.

Kolejny, ktory wiedze o "krzyzakach" czerpie z beletrystyki Sienkiewicza...
Z reszta Twojego postu nie wypada sie nie zgodzic. To oczywiscie fanatycy - warto posluchac i poogladac :
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/12,93131,8141973,_Pilnujemy_krzyza___Mamy_calonocne_warty_.html

Data: 2010-08-03 22:54:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4c5880f3$1news.home.net.pl...
> [...]

Z reszta Twojego postu nie wypada sie nie zgodzic. To oczywiscie fanatycy

Mało.
To zwyczajne pisowskie oszołomy.
Mohery w czystym wydaniu.
Tak się mści tolerowanie w kraju działalności sekt w rodzaju radia z mordą.

Data: 2010-08-04 06:47:46
Autor: z
Cavallino pisze:

Mało.
To zwyczajne pisowskie oszołomy.
Mohery w czystym wydaniu.
Tak się mści tolerowanie w kraju działalności sekt w rodzaju radia z mordą.

Człowieku bądź trochę tolerancyjny. Tacy ludzie istnieją i nic na to nie poradzisz. Geje też istnieją ...

A teraz pomyśl. Komu jest na rękę ta cała awantura o krzyż. Kto to rozpoczął i po co.
Można było pokazać klasę, być mądrym prezydentem "wszystkich polaków" i poczekać z tym do wmurowania tablicy (nawet była zgoda na nie wystającą z poziomu ziemi żeby żaden "konserwator" się nie burzył
Ale jak widać znowu sondaże pokazały że będzie lepiej jak się wrzuci temat zastępczy żeby podkurzyć "mochery".
Genialne w swojej prostocie.

O czym my tu ku.... piszemy.
Ludzie VAT podnoszą o 1 PUNKT PROCENTOWY!!!!

Data: 2010-08-04 09:14:20
Autor: BaX
[...]

Komu na ręke? No jak komu, pisowi, im więcej szumo w koło tej całej katastrofy tym lepiej dla nich. Przecież wczoraj jakiś idiota w szaruym mundurku spranym jak szmata do podłogi powiedział, że do dziś nie wiadomo czy to był wypadek czy zamach.

Data: 2010-08-04 09:32:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c591341$0$19180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oszołomy to nie ludzie - to raz.
Oni tylko podobnie wyglądają.

A to że istnieją - to jeszcze wcale nie znaczy, że należy to tolerować, z co gorsza im ulegać tylko dlatego że głośniej wrzeszczą.
Jakby radio z mordą za każde zakazane wejście (np. z antysemityzmem) zapłaciło wielomilionowe kary i tatusiowi dyrektorowi kasa przestałaby się zgadzać, od razu sensowniej by się zrobiło.

[...]

Najgorsze jest to że TVPis to tuba dla takich debili.
A kretynów należy izolować, a nie propagować w prime time.

Data: 2010-08-04 10:08:32
Autor: z
Cavallino pisze:

Oszołomy to nie ludzie - to raz.
Oni tylko podobnie wyglądają.

Rasista? Powiedz tak o gejach.

A kretynów należy izolować, a nie propagować w prime time.

A teraz demokrata pełną gębą :-)

PS. Jakt to ładnie profesorek dzisiaj powiedział:
"zadaniem władz jest niedopuszczanie do niepokojów a nie podjudzanie do zadymy i prowokowanie ludzi o odmiennych poglądach."

Data: 2010-08-11 11:34:08
Autor: Heraklit
Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
Był 4 sierpień (środa), gdy o godzinie 9:32 *Cavallino* w pocie czoła
naskrobał(a):

Najgorsze jest to że TVPis to tuba dla takich debili.
A kretynów należy izolować, a nie propagować w prime time.

wytrzyj pianę z ust...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-08-11 11:33:39

Data: 2010-08-04 10:27:12
Autor: Tomy M.
�apy precz od VATU! - Cenzura telew izji TVN24
W dniu 2010-08-04 09:14, BaX pisze:

Komu na r�ke? No jak komu, pisowi, im wi�cej szumo w ko�o tej ca�ej
katastrofy tym lepiej dla nich. Przecieďż˝ wczoraj jakiďż˝ idiota w szaruym
mundurku spranym jak szmata do pod�ogi powiedzia�, �e do dzi� nie wiadomo
czy to byďż˝ wypadek czy zamach.

I co z tego że tak powiedział.
PIS NIE MUSI WALCZYĆ O ELEKTORAT!!!

- PIS nie rządzi więc nie obrywa za stan gospodarki
- PIS ma elektorat typu moherowe berety, to ĹťELAZNY ELEKTORAT
- PIS nie zdobędzie "na katastrofie" już nic, może najwyżej stracić
- PIS ma 3 razy lepszych specĂłw od PR
- Gdyby PIS chciał coś zyskać na krzyżu to Jarek stałby pod krzyżem

Więc komu to na rękę?

NIKOMU!!!  To zwyczajna głupota debila Bronka. To cieć malina,
po prostu chciał zgrywać wielkiego prezia i pierdolnął gafę.
A Tutin zamiast uciszyć sprawę to pierdoli farmazony.
To są niedojdy polityczne, amatorzy ... i tyle.
Ta sprawa nie ma drugiego dna, ma normalne dno i na tym dnie leĹźy
i beka najebany Bronek.

Tomy M.

Data: 2010-08-04 10:53:31
Autor: BaX
?apy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24

I co z tego że tak powiedział.
PIS NIE MUSI WALCZYĆ O ELEKTORAT!!!

- PIS nie rządzi więc nie obrywa za stan gospodarki

nie ma nic prostszego jak stać z boku, nic nie robić i do wszystkeigo się przypierdalać - cała robota opozycji

- PIS ma elektorat typu moherowe berety, to ŻELAZNY ELEKTORAT

na szczęscie bliski wymarciu

- PIS nie zdobędzie "na katastrofie" już nic, może najwyżej stracić

ekhmm, znaczy maciarewicz to taki szczekający pies przy budzie

- Gdyby PIS chciał coś zyskać na krzyżu to Jarek stałby pod krzyżem

po co, ma od tego ludzi w beretach

Data: 2010-08-04 10:16:02
Autor: Verox
?apy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
On Wed, 4 Aug 2010 10:53:31 +0200, BaX napisał:

I co z tego ?e tak powiedzia?.
PIS NIE MUSI WALCZY? O ELEKTORAT!!!

- PIS nie rz?dzi wi?c nie obrywa za stan gospodarki

nie ma nic prostszego jak sta? z boku, nic nie robi? i do wszystkeigo si? przypierdala? - ca?a robota opozycji

- PIS ma elektorat typu moherowe berety, to ?ELAZNY ELEKTORAT

na szcz?scie bliski wymarciu

Niestety, zastraszajaco zywotny, a szkoda ile to emerytur nie wyszlo by z budzetu ;-)

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Data: 2010-08-04 12:35:22
Autor: BaX
[...]

Taa, wojna skończyła się 65 lat temu a kombatantów przybywa, nie ubywa.

Data: 2010-08-11 21:17:27
Autor: panna nikt
Tomy M. pisze:
[...]

ale TY głupi jesteś! Myślisz dokładnie jak Jarosław.
Sam tam był i  co miesiąc mamy szopkę.

Data: 2010-08-04 12:55:18
Autor: gacek
Tomy M. wrote:
[...]

Ale dla tych 90% ludzi ważne jest nie o ile wzrośnie vat, a o ile wzrosną ceny w sklepach. A wzrosną o mniej niż jeden procent.

gacek

Data: 2010-08-04 13:05:16
Autor: BaX
[...]

Zapewne nie o mniej niż jeden 1% bo nikt się nie będzie bawił w końcówki cen typu 12 czy 17gr, tylko zaokrągli do 20gr.

Data: 2010-08-04 19:32:25
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-08-04 12:55, gacek pisze:

Ale dla tych 90% ludzi ważne jest nie o ile wzrośnie vat, a o ile
wzrosną ceny w sklepach. A wzrosną o mniej niż jeden procent.

Wzrosną o 5%
Dlaczego?

  Wiem to po sobie, mam umowy z kilkoma dużymi klientami.
Stawek za usługi nie zmieniałem od 2 lat. Chciałem je
podnieść chociaż o stopę inflacji ale wobec kryzysu
obawiałem się że to ryzykowne posunięcie.
  Teraz już poinformowałem moich klientów że stawki
ulegną zmianie bo VAT się zmienia. Ale przy okazji
zamierzam je zrewaloryzować o 1,5 roczną inflację.
Razem będzie to ok. 5%.

Taki mechanizm będzie teraz powszechny.

Tomy M.

Data: 2010-08-05 18:18:23
Autor: Big Jack
Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
W wiadomości
*Tomy M.* napisał(-a):

To nic ... TVN ciągle lansuje PRAWDĘ że VAT wzrośnie o 1%
podczas gdy wzrost podatku VAT z 22% do 23% to wzrost o
4,7% !!!!!!!!

TVN i nie tylko, publiczna też taki ferment sieje. A wracjąc do sprawy, to taki sam skrót myślowy jak mówienie o kcal jako o cal, choć różnica w rzędach wielkości jest znacznie większa.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-08-05 19:32:31
Autor: Simon
W dniu 2010-08-03 19:18, Tomy M. pisze:
To nic ... TVN ciągle lansuje PRAWDĘ że VAT wzrośnie o 1%
podczas gdy wzrost podatku VAT z 22% do 23% to wzrost o
4,7% !!!!!!!!
Z chęcią zobaczyłbym jakieś dokładne wyliczenie, w których wychodzi te 4,7%. Na jakiej podstawie?
Wystarczy jakiś prosty przykład, niech będzie stół składające się z 4 metalowych nóg i blatu, wszystko zrobione przez rzemieślnika .
Wyjściowa cena 1000zł netto + 22% Vat = 1220zł brutto dla klienta końcowego.
- blat 600zł netto,
- noga 100 zł netto za sztukę.

Nie jestem przekonany, że ceny wzrosną o 1%. Wzrosną o "widzimisię" naciągaczy, matematyka nie ma tu większego znaczenia, bardziej mechanizmy rządzące Vatem, które mogą nie być zrozumiałe przez "Napoleonów - idiotów".

Simon

Data: 2010-08-06 08:58:28
Autor: Mario123
[...]

Sam masz problemy z matematyką, powinno być 4,54%.
Takie herezje to możesz sprzedawać na krakowskim przedmieściu
pod krzyżem.
Np.
Stół kosztuje 100 zł + VAT.
Dla stawki 22% cena stołu z vatem 122 zł, dla 23% to 123 zł
O ile wzrosła cena stołu?

Mariusz

Data: 2010-08-06 11:07:57
Autor: simon
Mario123 pisze:
[...]
Pytanie nie było do mnie, ale odpowiem :)
Cena stołu wzrosła o 1zł :)

Ale jak podejrzewam pytałeś o zupełnie co innego, domyślam się więc, że poprawna odpowiedź to:
Cena stołu wzrosła o 0,819672131%.

Już chciałem wrzucić dokładne wyliczenie, ale poczekam na innych :)

No a teraz wracamy do Vatu.
Co to oznacza: Vat wzrośnie o 1%?
Czy to oznacza to samo co: o ile % wzrośnie Vat?
Ja odpowiedź znam, czy inni wyczują tu subtelność?

Ilość herezji i niedomówień jakie wyczytałem na ten temat jest ogromna.
Wszystkie faktycznie mogą wynikać tylko z niejasno określonych założeń, ze źle sformułowanych zdań i ich niezrozumienia.
Potem to już tylko przepychanki, łapanie za słówka itp, na siłę wciskanie swojego zdania.

Na samym początku, w pierwszym akapicie, wykazałem jak można źle zadać pytanie. Na źle zadane pytanie, można chyba tylko źle odpowiedzieć :)

--
Pozdro
Simon

Data: 2010-08-06 11:58:41
Autor: Mario123
W dniu 2010-08-06 11:07, simon pisze:
No a teraz wracamy do Vatu.
Co to oznacza: Vat wzrośnie o 1%?
Czy to oznacza to samo co: o ile % wzrośnie Vat?
Ja odpowiedź znam, czy inni wyczują tu subtelność?

Podstawowa stawka VAT wzrośnie o 1 pkt. procentowy.
VAT wzrośnie o 4,545454%.

Skoro potocznie katastrofę samolotu można nazwać zbrodnią
,to można skrótowo powiedzieć że VAT wzrośnie o 1% ;-)

Mariusz

Data: 2010-08-08 17:38:31
Autor: adresss
On Fri, 06 Aug 2010 11:07:57 +0200, simon <simw@poczta.onet.pl> wrote:

No a teraz wracamy do Vatu.
Co to oznacza: Vat wzrośnie o 1%?
Czy to oznacza to samo co: o ile % wzrośnie Vat?

22%VAT - to jest obecnie 100%
23%VAT - to bedzie x%

x = (23*100) / 22

x = 104,545454545454545454545454545454545454545545454

czyli bylo 100 a teraz bedzie 104,54545454545454545454 wiec roznica w
% VAT wynosi 4.54545454545454545454545454545454545454545454545

czyli 1% podwyzki VAT przelozyl sie na 4.54% jego wzrostu (w stosunku
do tego co bylo - jeszcze jest).

--
ThinkXtra

Data: 2010-08-09 08:32:58
Autor: Big Jack
*Użytkownik* napisał(-a):

[...]

Bo prawda jest taka, że wzrost o 1pkt procentowy przekłada się na wzrost o 4,54% (oczywiście samego VAT-u), które dadzą w pewenym przybliżeniu wzrost finalnej ceny artykułu o 1%. Nie wiem i nie chce mi się sprawdzać jak to się będzie miało do innych stawek VAT

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-08-10 08:44:07
Autor: Ghost

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c584f6d$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uhm, a gdy produkt zwolniony wskakuje np. na 3% to mamy wzrost razy nieskonczonosci drogi napoleonie i co z ta nieskonczonoscia mozemy zrobic? Ano w dupe glupkowatego propagandzisty PiSu mozemy ja wsadzic.

Hint: nigdy wzrostow zadnych stop procentowych nie odnosimy do poprzedniej stopy, a zawsze wyrazamy w punkach procentowych jelopku.

Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24