Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborczej - kto już ma?

Data: 2009-07-30 07:28:21
Autor: jan
Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborczej - kto już ma?
Odebrałem Larka w Gdańsku, w dniu rozpoczęcia dystrybucji bez problemu.
Co do sprzętu jestem mile zaskoczony jakością wykonania, czyta wszystko co mu się zapoda.
Na razie nie zauważyłem zacięć, zarówno z płyty, jak i USB. Czyta polskie literki w txt.
Ogólnie jak za tą kasę OK!
Jan

Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborczej - kto już ma?