Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborczej - kto już ma?

Data: 2009-08-02 12:27:03
Autor: Grynio
Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborczej - kto już ma?
Ja też skusiłem się na ten zakup promocyjny. Teraz żałuję! Cena 249 zł w promocji (poza o 100 zł drożej) - to chyba maksimum co mozna zapłacić za to badziewie. Fatalna jakość dźwięku na głośniczkach wewnętrznych, przypomina skrzeczenie wrony, brak zupełnie niskich tonów. Owszem czyta divx, ale czcionka wyświetlana jest fatalna. Jakiś pogrubiony Arial, poszczególne wyrazy zlewają się w plamy, gdybym nie domyślał się słów - nie odczytał bym wogóle. W dodatku polskie znaki tworzone w jakiś dziwny sposób, np. wszystkie z ogonkami - podniesione do góry. Nie wiem, ale przy tak niskiej rozdzielczości matrycy - czcionki powinny być raczej odchudzone. Być może jest to do poprawienia przy zaktualizowaniu firmware, ale firma Lark musiała by tego chcieć.
Przy odtwarzaniu DVD - napisy moim zdaniem zbyt duże, brak możliwości konfiguracji.
Poza tym - po zatrzymaniu odtwarzania stopem i naciśnięciu przycisku otwarcia klapki - widać jak płyta obraca się jeszcze kilkanascie sekund, jest także włączony laser. Czy to normalne ?

Data: 2009-08-03 08:40:45
Autor: Pete
Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborc zej - kto juĹź ma?
W dniu 02.08.09 12:27, Grynio pisze:

Przy odtwarzaniu DVD - napisy moim zdaniem zbyt duÂże,

Napisz do producenta płyty.

brak moÂżliwoÂści konfiguracji.

Napisz do twórców standardu DVD, że spieprzyli sposób wyświetlania napisów.

--
Pete

Data: 2009-08-04 16:44:06
Autor: radekp@konto.pl
Lark DVD Go! z prom ocji Gazety Wyborcz ej - kto już ma?
Sun, 2 Aug 2009 12:27:03 +0200, w <h53n10$ldr$1@news.vectranet.pl>, "Grynio"
<Grynio@post.pl> napisał(-a):

[...]

Być może masz rację.

Przy odtwarzaniu DVD - napisy moim zdaniem zbyt duże, brak możliwości konfiguracji.

A tu nie masz. Napisy w DVD to zwykła bitmapa. Widzisz tak jak wymyślił sobie
producent płyty.

Data: 2009-08-04 21:19:48
Autor: Adam Dybkowski
radekp@konto.pl pisze:

Przy odtwarzaniu DVD - napisy moim zdaniem zbyt duże, brak możliwości konfiguracji.

A tu nie masz. Napisy w DVD to zwykła bitmapa. Widzisz tak jak wymyślił sobie
producent płyty.

I IMHO całkiem sensownie - żaden problem dać czasem tekst pochylony albo
po Chińsku tudzież hieroglifami. Rozdzielczość bitmapy tekstu powinna
być zgodna z formatem obrazu (np. PAL) więc przy normalnym odtwarzaniu
nie ma problemu. Może ten Lark skaluje obraz (do rozdzielczości swojej
matrycy LCD) ale olewa skalowanie napisów? Taki byłby właśnie efekt.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-09-15 03:01:43
Autor: zimekartur
Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborczej - kto j uż ma?
Mam tego larka i mam tez z nim problemik. Płytki czy DVD czy Divx
działają ale kompletnie nie działa USB, niby przełącza sie na źródło
USB ale wyświetla komunikat że brak danych czy cos takiego. Ani fot
ani audio ani filmu nic nie widac. moze ma ktos pomysl na rozwiazanie
probemu oprocz ....akcji serwisowej?

Data: 2009-09-15 18:18:53
Autor: Robson
zimekartur pisze:

[...]

A może przeformatuj pendrive'a? Może jest NTFS albo co...

--
==R==

Data: 2009-09-15 22:59:11
Autor: zimekartur
On 15 Wrz, 18:18, Robson <r0b...@b0cznica.0rg> wrote:
zimekartur pisze:

> [...]
> probemu oprocz ....akcji serwisowej?

A może przeformatuj pendrive'a? Może jest NTFS albo co...

==R=juz byl fat, fat 32, ntfs tez byl,.... dwa rozne peny i ...nic, szkoda
bo to ulatwienie chyba czeka mnie wizyta w serwisie, dzieki za replay

Lark DVD Go! z promocji Gazety Wyborczej - kto już ma?