[OT] Lark FreeBook 7

Data: 2011-04-22 15:21:57
Autor: Artur Dębski
[OT] Lark FreeBook 7
Witam
Ktoś używa tego i zechce się podzielić swoimi wrażeniami ?
Jakieś wady/zalety ?
Czy posiada on gniazdko słuchawkowe oprócz głośniczka ?
(ciekawe bo w żadnej specyfikacji w sieci nie mogę znaleźć
tej informacji - wygląda na to że niema gniazdka słuchawkowego)

Szukam po sieci aby wyrobić sobie opinię przed zakupem
większość opinii  - pozytywnych

Podoba mi się jego cena i funkcjonalność

Chciałbym kupić głównie jako przenośny odtwarzacz
filmów dla dzieci, muzyki, radio, może też czytanie książek

Dzięki z góry

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2011-04-22 16:41:25
Autor: januszek
[OT] Lark FreeBook 7
Artur Dębski napisa?(a):

Czy posiada on gniazdko słuchawkowe oprócz głośniczka ?

Tylko wersje z zasilaczem "no smoke" ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-04-22 17:57:24
Autor: RadoslawF
[OT] Lark FreeBook 7
Dnia 2011-04-22 15:21, Użytkownik Artur Dębski napisał:
[...]

Taka cenę to ma chiński tablet z androidem w którym
przynajmniej masz dotykowy ekran, wiesz jaki system
i procesor. W Larku prawie wszystko to jedna wielka
niewiadoma. Ja bym nie zaryzykował.

Pozdrawiam

[OT] Lark FreeBook 7