Las Vegas Run - d?ugie

Data: 2010-11-07 09:31:52
Autor: AlF
Las Vegas Run - d?ugie
- Ye Wilde Rider -amunicja, huska TE 410, basen

Czesc, wyobraz sobie ze mamy wspolnych znajomych! Widzialem zdjecia - bardzo Ci dobrze z tym AK47 ;-).

Pozdr,
A.

Data: 2010-11-07 20:00:25
Autor: KJ Siła Słów
Las Vegas Run - d?ugie
W dniu 2010-11-07 17:31, AlF pisze:
- Ye Wilde Rider -amunicja, huska TE 410, basen

Czesc, wyobraz sobie ze mamy wspolnych znajomych!

AK47 ?
:-)

No, cos mowili ze w pracy maja jednego Polaka motobikera ale czy u Lynn czy u Ye to nie pamietam.  Chyba u Lynn ?

I to rozumiem jestes Ty?

Wychodzi na to ze nie warto bylo byc takim tajemniczym jesli chodzi o wycieczke. Z drugiej strony ja mam tak ze jak za duzo naklapie dziobem to nic z tego nie wychodzi, a jak mozna przeczytac teraz tez wiele nie brakowalo zebym nie dotarl do Ye.

KJ

Data: 2010-11-07 18:22:27
Autor: AlF
Las Vegas Run - d?ugie
KJ Siła Słów wrote:
[...]

niekoniecznie. to w ogole dluzsza historia jak sie znalazlem z Arizonie 2 lata temu i jak zostalem czlonkiem dosc malej grupy "Team Chicken Strips" aka "Canyon Scratchers". Ye jest aktywnym czlonkiem jak i ja. Spotkalismy sie w realu tylko raz, bardziej znamy sie online. To w ogole   dluga historia na tak 10 piw.

[...]

No gdybym tylko wiedzial wczesniej ...W PHX jest kilka kultowych miejsc, w szczegolnosci Apache Trail z 250 zakretami na 20km. A w zasiegu 2h jazdy mozna nazbierac okolo 1500 mil super tras ... oh ...

Pozdr,
A.

Las Vegas Run - d?ugie