Laser graffiti - legalne, czy nie?

Data: 2009-05-20 05:38:12
Autor: Merlin
Laser graffiti - legalne, czy nie?
Hej,

Coś takiego:
http://www.boreme.com/boreme/funny-2007/laser-tag-p1.php

Czyli rozstawianie się na jakimś parkingu i malowanie po budynku, bez
niczyjej zgody. Czy to jest dozwolone?

Gdzie mógłbym poczytać o prawie związanym z wykorzystaniem przestrzeni
miejskiej?

Pozdrawiam,
Merlin

Data: 2009-05-20 06:38:09
Autor: SzalonyKapelusznik

Juz bylo podobne pytanie. http://tnij.org/reklamanabudynku

Data: 2009-05-22 03:57:19
Autor: Tomasz 'Merlin' Kolinko
Laser graffiti - legalne, czy nie?
On May 20, 3:38 pm, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusz...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> niczyjej zgody. Czy to jest dozwolone?

> Gdzie mógłbym poczytać o prawie związanym z wykorzystaniem przestrzeni

Dzięki, to rozwialo połowę moich wątpliwości

Druga część pytania - gdzie mogę przeczytać o wykorzystaniu trawnika
do swoich działań - np. zrobienia małej imprezy na 20 osób :)

Laser graffiti - legalne, czy nie?