Laser mono/kopiowanie/LAN i Duplex - z serii co wybrać? :-)

Data: 2010-06-15 17:54:59
Autor: radekp@konto.pl
Laser mono/kopiowanie/LAN i Duplex - z serii co wybrać? :-)
To ja przyłącze się do pytania :)

Jaki producent oferuje niski koszt tonera (potrzebuję mono/kopiowanie,
ewentualnie fax).

Moim faworytem był Samsung SCX-4300 (ok. 400zł), ale oryginalny toner kosztuje
ponad 250zł, co daje prawie 10gr/str. Za dużo. Da się zejść z ceną przy takich
urządzeniach do ok.3-4gr/str? Zależy mi na oryginalnych tonerach lub dobrej
jakości zamiennikach (i tak jakoś nie mam zaufania do nieoryg. :/)

Laser mono/kopiowanie/LAN i Duplex - z serii co wybrać? :-)