LaserJet 6P

Data: 2010-10-29 12:56:27
Autor: Yarroll
LaserJet 6P
Witam!
Czy ma ktoś manuala do HP Laser Jet 6P?
Drukarka odjazdowa, myślałem że nie do zdarcia - ale w końcu coś w
niej głośno szczerka i nie wiem co :-((
Jakby jakaś zębatka/wałek się starła. Może tylko od podajnika papieru,
bo przy druku papier wysuwa się jakby z wahaniem :-))
Druk wychodzi OK, jednak bez serwisu drukarka pewnie padnie.

Z ciekawości sprawdziłem licznik - 164 K :-))))

Pozdrawiam, Yarroll

Data: 2010-10-29 22:07:21
Autor: wowa
LaserJet 6P

Użytkownik "Yarroll" <mariusz.cysewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f5508c4-fc5f-4f18-a59e-af55b60c4406k22g2000yqh.googlegroups.com...
Witam!
Czy ma ktoś manuala do HP Laser Jet 6P?

Tutaj http://www.eserviceinfo.com/index.php?what=search2 widzę 6L. Może to to samo?
Wojtek

--
Powódź ma też plusy dodatnie,
każdy dostał darmowe oczko

Data: 2010-10-29 22:20:21
Autor: Irokez
LaserJet 6P
Użytkownik "wowa" <wowa3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaf9hp$etg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niestety
6P 6MP trzeba szukać
http://fileshare.eshop.bg/index.php?what=search2&searchstring=LaserJet+5P+-+6P

google znalazło też to http://ciecinski.eco.pl/hplj_5p_6p_service_manual.pdf

ogólnie wklepać w google "laserjet 6P service manual"

A że fajna drukarka wiem bo mam ją jako sieciowa po ethernecie

--
Irokez

Data: 2010-10-30 12:14:09
Autor: geyb
LaserJet 6P
ogólnie wklepać w google "laserjet 6P service manual"

A że fajna drukarka wiem bo mam ją jako sieciowa po ethernecie

Potwierdzam, drukarka fajna, tylko powolna. Do domu kupiłem sobie HP LJ 1300, a wysłużona HP 6 MP dalej drukuje u mnie w pracy (gdzie do większych wydruków mam sieciowego HP-ka 3005, a do pojedynczych nadal używam "swojej" 6-tki, która jest nie do zajechania!)

Data: 2010-10-30 17:06:52
Autor: Irokez
LaserJet 6P
Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iagr5s$mtk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie, proszek pare zł

A do koloru itp mam laser Xeroxa Phaser 6125

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-10-30 14:37:33