Laserowe mierniki pomiaru

Data: 2010-06-13 11:08:09
Autor: BearBag
Laserowe mierniki pomiaru
wszystko zależy od sędziego na jakiego trafisz, ale czy chcesz
ryzykować dodatkowe koszty?
Jesli jestes niewinny i masz czas to moze warto.

Data: 2010-06-13 20:12:43
Autor: DoQ
Laserowe mierniki pomiaru
BearBag pisze:
wszystko zależy od sędziego na jakiego trafisz, ale czy chcesz
ryzykować dodatkowe koszty?
Jesli jestes niewinny i masz czas to moze warto.

No wlasnie, jesli cos takiego mi sie przytrafi?
Kazdemu moze...
Tylko czy to ja mam udowadniac swoja niewinnosc czy jednak policja ma przedstawic dowod wskazujacy winnego? Rozumiem jakby to z tego "tele-celownika" jakas fotke cyfrowa robilo do wgladu...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-14 11:33:11
Autor: kamil
Laserowe mierniki pomiaru

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:hv376q$bj0$1mx1.internetia.pl...
BearBag pisze:
[...]

Idac tym tokiem rozumowania - zlodziej zlapany na goracym uczynku tez moze sie tlumaczyc, ze to byl ktos inny ale zwial, wiec policjant zwinal go zeby miec kozla ofiarnego.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-14 20:03:43
Autor: DoQ
Laserowe mierniki pomiaru
kamil pisze:

[...]

Równie dobrze mozesz to byc ty, bo akurat faktycznie przypadkowo znalazles sie w niewlasciwym miejscu o niewlasciwej porze.
Rozumiem ze z godnoscia przyjmiesz skromne 5 lat w zawiasach i nawet pochwałę napiszesz komendantowi.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-15 01:43:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
Laserowe mierniki pomiaru
On 2010-06-14, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Idac tym tokiem rozumowania - zlodziej zlapany na goracym uczynku tez moze sie tlumaczyc, ze to byl ktos inny ale zwial, wiec policjant zwinal go zeby miec kozla ofiarnego.

Chciałbyś iśc siedzieć za włamanie tylko i wyłącznie na podstawie zeznań
policjanta, bez innych dowodów wskazujących na Ciebie?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-06-15 09:36:02
Autor: kamil
Laserowe mierniki pomiaru

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message news:slrni1dfl9.hee.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-06-14, kamil <kamil@spam.com> wrote:

[...]

A znasz kogos, kto siedzi?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-13 20:13:10
Autor: Miki
Laserowe mierniki pomiaru
Hold on, a czy na LCD nie ma zdjecia samochodu z wynikiem przypadkiem?

Pzdr,
Miki

Data: 2010-06-14 10:21:35
Autor: elmer radi radisson
Laserowe mierniki pomiaru
On 2010-06-13 20:13, Miki wrote:

Hold on, a czy na LCD nie ma zdjecia samochodu z wynikiem przypadkiem?

Nie, bo to nie jest urzadzenie z systemem wideo czy jakakolwiek matryca
CCD.

--

memento lorem ipsum

Laserowe mierniki pomiaru